حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Xiaomi 13s تولید نخواهد شد: تایید رسمی شیائومی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی در عرضه سری S پرچمداران خود خیلی نامنظم عمل می‌کند. مثلا نزدیک به ۲ سال پیش شیائومی 10s رونمایی شد. اوایل تابستان امسال هم شیائومی 12s را معرفی کرد اما مثلا خانواده Xiaomi 11 بدون سری S عرضه شدند. به نظر می‌رسد که این موضوع برای شیائومی ۱۳ هم صادق خواهد بود. با تایید رسمی شیائومی مشخص شد که سری Xiaomi 13s تولید نخواهد شد.

عدم تولید Xiaomi 13s

شیائومی آماده است تا نسخه گلوبال شیائومی ۱۳ را در رویداد MWC 2023 بارسلون عرضه کند. البته مدت زیادی از عرضه رسمی سری شیائومی ۱۳ در بازار چین می گذرد و کاربران این بازار منتظر عرضه سری S آن هستند.

در همین حال یکی از مقامات شرکت تایید کرده است که آنها هیچ برنامه ای برای عرضه سری Xiaomi 13S ندارند. به این ترتیب پرچمدار بعدی شیائومی باید سری Xiaomi 14 باشد.

مدیرعامل شیائومی آقای لی جون، اخیرا در شبکه اجتماعی Weibo اظهار داشت که این برند هیچ برنامه‌ای برای ارائه مدل بهبودیافته شیائومی ۱۳ ندارد. این یعنی شیائومی ۱۳ اس عرضه نخواهد شد.

برندها معمولا برای به روزماندن در روند طوفانی پیشرفت فناوری، به ارائه به‌روزرسانی‌های بین‌نسلی روی می‌آورند. این راهبرد چه در پرچمدارها و چه در میان‌رده‌ها دیده می‌شود.

طبق گفته Lei Jun اما شیائومی ۱۳ همین حالا هم بازخورد مثبتی دریافت کرده است و این شرکت احساس می کند هنوز در بازار جذاب است. شیائومی به جای معرفی یک ارتقا بین‌نسلی تمرکز خود را روی توسعه نسل بعدی محصولات پرچمدار موبایلی خواهد گذاشت.

البته ما مدتی‌هست که منتظر عرضه شیائومی ۱۳ اولترا هستیم. محصولی که باید بهترین‌های Xiaomi را در قالب یک دستگاه ارائه کند. هنوز دقیقا مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی عرضه می‌شود.

شیائومی ۱۳ اولترا در واقعیت دیده شد

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ارتقاهای بین‌نسلی پرچمدارها لازم است یا مثلا عرضه شش‌ماهه پرچمدارهای مختلف کفایت می‌کند؟ به این صورت که مثلا مدل پایه و پرو (یا پلاس) ابتدا معرفی شوند و مدل اولترا حدودا ۶ ماه بعد به بازار بیاید.

سامسونگ در حال حاضر با عرضه سری S و Z با اختلاف زمانی حدود ۶ ماه تلاش دارد که همواره پرچمدار به روز داشته باشد. پیش از این این راهبرد با سری S و Note مدیریت می‌شد.

شیائومی ۱۲ اس اولترا کانسپت با قابلیت اتصال لنز حرفه‌ای Leica رونمایی شد: ۲ حسگر ۱ اینچی درون موبایل

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)