حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی تاشو مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 احتمالا Vivo X Fold 2 خواهد بود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات

ابتدای امسال گوشی تاشو پریمیوم ویوو با نام Vivo X Fold رسما رونمایی شد. به نظر می‌رسد که این شرکت تمرکز ویژه‌ای روی چنین محصولی دارد و حدودا ۶ ماه بعد مدل پلاس آن با نام Vivo X Fold Plus هم رونمایی شد. حالا در گزارش‌هایی می‌شنویم که اولین گوشی تاشو مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 احتمالا Vivo X Fold 2 خواهد بود. این یعنی معرفی آن نباید خیلی دور باشد و احتمالا همان دوره ۶ ماهه را رعابت کند.

تجهیز Vivo X Fold 2 به Snapdragon 8 Gen 2

ویوو هنوز گوشی تاشو کوچک‌ی معرفی نکرده است. هر چند که شایعاتی درباره Vivo X Flip می‌شنویم اما آنطور که پیداست تمرکز این برند روی رده قیمتی پریمیوم است و می‌خواهد محصولات تاشوی آن بهترین سخت افزار ممکن را ارائه کنند.

این هم خوب است و هم بد. اگر گستردگی بازه قیمتی سبد محصولات شما به اندازه کافی نباشد شاید نتوانید کاربران زیای را جلب کنید. به هر حال فعلا اولین شایعه درباره سومین گوشی تاشو پریمیوم Vivo را داریم.

‍ویوو

‍ویوو

استفاده از تراشه پرچمدار ۲۰۲۳ کوالکام در گوشی پرچمدار تاشو Vivo مسلما یک غافلگیری نیست. ما از قبل هم انتظار استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در نسل جدید سری Vivo X Fold را داشتیم. با این گزارش درباره Vivo X Fold 2 مطمئن‌تر شدیم.

همچنین انتظار می‌رود که در بخش طراحی تفاوت زیادی را با نسل فعلی نبینیم. دستگاه طراحی باریک خود را حفظ خواهد کرد و در عین حال ظرفیت باتری را با ۲۰۰ میلی آمپر ساعت نسبت به مدل اول افزایش خواهد داد. این یعنی در مجموع دو سلول باتری قرار گرفته در دو بخش تاشو، یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت. برای مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی زد فولد ۴ دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است.

یک پیشرفت دیگر در این گوشی تاشو پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ است. این گوشی شاید در رویداد MWC 2023 بارسلون معرفی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوشی تاشو پریمیوم ویوو توان رقابت با نمونه سامسونگی را دارد؟ شاید عملکرد بهتر در بخش دوربین بتواند به آن شانس بیشتری بدهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)