حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط گلکسی اس ۲۳ پلاس سامسونگ را تماشا کنید + تست مدل اولترا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تست، تماشا کنید، سامسونگ

پرچمدارهای ۲۰۲۳ سامسونگ از شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس ۲ شرکت کورنینگ بهره می‌برند. چه مدل اولترا و چه مدل های پایه و پلاس امسال انحنای کمتری در شیشه استفاده شده دارند. در حقیقت مدل پایه و پلاس حالا شیشه کاملا تخت و بدون هیچ‌گونه خمیدگی مانند آن‌چه که زمانی 2.5D گفته می‌شد هم ندارند. امروز می‌خواهیم با هم تست سقوط گلکسی اس ۲۳ پلاس سامسونگ را تماشا کنیم. برای مقایسه تست سقوط Galaxy S23 Ultra را نیز برای شما قرار می‌دهیم.

تست سقوط گلکسی اس ۲۳ پلاس

همانطور که گفتیم، گلکسی اس ۲۳ پلاس و مدل پایه آن از شیشه کاملا تخت استفاده می‌کنند. این انتخاب شبیه به طراحی سری آیفون ۱۲ به بعد است. گفته می‌شود که چنین تصمیمی به مقاومت دستگاه در برابر سقوط کمک می‌کند. اما آیا این مهم در پرچمدارهای ۲۰۲۳ سامسونگ محقق شده است یا نه؟

کورنینگ مدعی است که گوریلا گلس ویکتوس ۲ در مقابل سقوط از ارتفاع ۱ متری روی سطح سیمانی و بتنی مقاوم است، یعنی قرار است که نشکند. اما اینطور است؟

اجازه بدهید ویدیو تست سقوط Galaxy S23 Plus را با هم ببینیم:

 

همانطور که مشاهده کردید، در اولین سقوط شیشه محافظ نمایشگر و قاب پشتی می‌شکند. البته این شسکتن خیلی جزئی است اما این اتفاق رخ می‌دهد. قاب پشتی و شیشه محافظ نمایشگر گلکسی S22 Plus از شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره می‌برد، دقیقا مانند گلکسی S23 Ultra که اما آن‌جا لبه قاب پشتی و نمایشگر خمیده است.

برای مقایسه ویدیو تست سقوط Galaxy S23 Ultra را با هم می‌بینیم:

 

همانطور که مشاهده کردید، هر چند عملکرد گلکسی S23 Plus در بحث سقوط بهتر از گلکسی S23 Ultra بود اما هیچ کدام از آن‌ها امتیاز قبولی نمی‌گیرند.

همچنین اگر خیلی روی دستگاه خود حساس هستید بهتر است بدانید که گوریلا گلس ویکتوس ۲ گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ آنقدرها مقاوم در برابر خراشیدگی سطحی نیست.

گوریلا گلس ویکتوس ۲ گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ آنقدرها مقاوم در برابر خراشیدگی سطحی نیست

نظر شما درباره کیفیت ساخت پرچمدارهای ۲۰۲۳ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)