حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوریلا گلس ویکتوس ۲ گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ آنقدرها مقاوم در برابر خراشیدگی سطحی نیست

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

هر سال نسل جدید شیشه‌های مقاوم معرفی می‌شوند و ما هم امیدواریم واقعا پیشرفت محسوسی را در آن‌ها شاهد باشیم. جدیدترین شیشه مقاوم ارائه شده توسط Corning را می‌توان گوریلا گلس ویکتوس ۲ دانست. این شیشه روی سری Galaxy S23 استفاده شده است. اگر خیلی از بابت حضور این شیشه روی پرچمدار ۲۰۲۳ دلگرم هستید باید موضوعی را به شما گوشزد کنیم. گوریلا گلس ویکتوس ۲ گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ آنقدرها مقاوم در برابر خراشیدگی سطحی نیست.

مقاومت گوریلا گلس ویکتوس ۲ گلکسی اس ۲۳ اولترا در برابر خراشیدگی سطحی

گفته می شود که گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاده شده در گلکسی S23 Ultra در برابر سقوط روی بتن از ارتفاع ۱ متری و سقوط روی آسفالت از ارتفاع ۲ متری مقاوم است.

با این حال و متأسفانه، کورنینگ ممکن است تمرکز زیادی روی مقاومت در برابر خراش نداشته باشد. به تازگی در ویدیویی می‌بینیم که یکی از کاربران گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ ادعا می‌کند موبایل وی طی تنها ۲۴ ساعت «خراش‌های ریز» را روی نمایشگرش نشان می‌دهد.

او می‌گوید که موبایلش را در جیب شلوارش گذاشته و سپس این خراشیدگی ها را دیده است. وی حتی ادعا می‌کند که درون جیب‌ش کلید یا سکه وجود نداشته است.

خراشیدگی‌های سطحی گلکسی اس ۲۳ اولترا

خراشیدگی‌های سطحی گلکسی اس ۲۳ اولترا

در ویدیو زیر می بینیم که این کاربر ناراضی با استفاده از چراغ قوه گوشی دوم خود، نشان می دهد که Galaxy S23 Ultra او در حالی که در جیب شلوارش بوده و برای خرید به مغازه رفته، دچار خراش های جزئی شده است. طبق اظهارات وی، هیچ چیز دیگری در جیب او نبود که آسیبی به صفحه نمایش وارد کند. اگرچه Galaxy S23 Ultra می تواند در برابر سوختگی و خمیدگی مقاومت کند، اما به نظر می رسد بزرگترین ضعف آن در برابر اجسام تیز است.

 

 

این احتمال وجود دارد که شلوار وی دارای موارد ریزی مانند چند دانه شن بوده باشد که باعث آن خراش های جزئی در Galaxy S23 Ultra شده است، زیرا ماسه خاصیت بسیار ساینده‌ای دارد.

در هر صورت، کورنینگ و سامسونگ باید با دقت بیشتری این موضوع را بررسی کنند زیرا اگر موارد بیشتری از این قبیل گزارش شود، غول کره ای ممکن است مجبور به تعویض بدون قید و شرط دستگاه‌ها شود.

مالک دستگاه بیان می کند که این مشکل طی یک روز ایجاد شده و در این مدت او نهایت مراقبت را از Galaxy S23 Ultra خود انجام داده است.

البته باید یادآور شوم که اگر شما حساسیت بالایی روی دستگاه خود دارید حتما باید برچسب محافظ روی نمایشگر داشته باشید اما برای اکثر کاربران وجود چنین خراش‌های سطحی روی نمایشگر موبایل‌شان حتی قابل دیدن نیست. در شرایطی که نور مستقیم روی نمایشگر خاموش بیاندازید هم خراش‌های خیلی زیادی را خواهید دید.

با این حال این سبب نمی‌شود که شرکت‌های فناوری روی بهبود این بخش از مقاومت شیشه‌های محافظ کار نکنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این یک ایراد اساسی در گلکسی اس ۲۳ اولترا است یا همه موبایل‌ها همین هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ryzen 000

منم s21fe داشتم گفتم ویکتوس دیگه ته تکنولوژیه گلس نذاشتم بعد یه ماه پر از خش شده بود ردش کردم رفت متاسفانه خیلی از اخبار تکنولوژی بیشتر شوی تبلیغاتی هست تا واقعیت

BeFair

واقعا نمیشه توقع داشت

این داداشمون هم خیلی قفلیه البته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)