حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیکسبی برای کودکان ارائه شد: دستیار صوتی سامسونگ برای زیر ۱۳ ساله‌ها

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

دستیار صوتی سامسونگ یعنی Bixby شاید یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها در رقابت نباشد اما خیلی هم دست خالی به میدان نمی‌آید. به تازگی بیکسبی برای کودکان ارائه شده که دستیار صوتی سامسونگ برای زیر ۱۳ ساله‌ها است. ایده جالب به نظر می‌رسد اما باید خوب پیاده شود تا کاربردی هم باشد.

بیکسبی کودکان

در حالی که گفته می‌شد پایان کار دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ بسیار محتمل است باید بگویم نه تنها این دستیار هنوز وجود دارد، بلکه ویژگی‌های جدیدی نیز برای کاربران عرضه خواهد کرد. اگر فکر می‌کنید دستیار هوشمند شرکت کره‌ای کنار گذاشته شده یا حداقل دیگر به طور فعال توسعه نمی‌یابد، ممکن است این خبر تکان‌دهنده به نظر برسد.

همانطور که مشخص شد، Bixby هنوز زنده بوده و متمایل به پیشرفت است. در همین مسیر اکنون بیکسبی برای بچه ها در دسترس است! این پیشرفت هیجان انگیز به لطف یک به روز رسانی جدید ارائه می‌شود که در حال حاضر در حال انتشار است. پس از نصب این آپدیت، دستیار صوتی هوشمند سامسونگ توانایی کار با حساب کاربری متعلق به کودکان (برای کودکان زیر 13 سال) را به دست می آورد.

کودکان می توانند از Bixby سؤال بپرسند، به داستان گوش دهند، موسیقی پخش کنند و بازی کنند. بیکسبی با محتوای مناسب سن و کودک به کودکان پاسخ می دهد.

برای انجام این کار، باید از طریق حساب سامسونگ خود یک گروه برای خانواده‌تان ایجاد کنید. سپس می‌توانید حساب کاربری مخصوص فرزند خود را تنظیم کنید که می‌توانند در دستگاه‌های سامسونگ از آن‌ها استفاده کنند، و وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانند از مزایای Bixby کودکان استفاده کنند.

متأسفانه Bixby for kids در حال حاضر فقط در ایالات متحده و کره پشتیبانی می شود و کشورهای بیشتری در آینده به تدریج اضافه خواهند شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ایده بیکسبی کودکان جالب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)