حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A24 سامسونگ گواهی NBTC را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

بیش از ۶ ماه است که شایعاتی را درباره گلکسی A24 سامسونگ می‌شنویم. هم اکنون این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهینامه NBTC شده. با دریافت این تأییدیه، عملا Galaxy A24 یک قدم به رونمایی نزدیک تر شده است.

گلکسی A24 سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک تر شد

گلکسی A24 سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه NBTC تایلند با مدل SM-A245F/DSN فهرست شده است. حروف DS نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه وب‌سایت NBTC هیچ یک از مشخصات این دستگاه را فاش نمی‌کند. اما مشخص می‌سازد که A24 سامسونگ از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و خبری از اینترنت 5G نخواهد بود.

تأییدیه NBTC گلکسی A24

همان طور که GSMArena اشاره میکند، ماه گذشته، گلکسی A24 سامسونگ با نام مدل SM-A245F در میان داده های گیک بنچ مشاهده شد. بنچمارک مذکور نشان داد که این تلفن هوشمند به تراشه مدیاتک هلیو جی ۹۹ مجهز خواهد شد. نسخه ای از این دستگاه از ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره خواهد برد. شایعه شده است که دوربین اصلی این گوشی هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در کنار آن نیز یک دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. در این دستگاه خبری از دوربین تشخیص عمیق نخواهد بود. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته خواهد شد.

Galaxy A23

گلکسی A23 چه مشخصاتی داشت؟

گلکسی A23 سامسونگ در اوایل مارس ۲۰۲۲ رونمایی شد. این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح FullHD+ مجهز است. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه ۶ نانومتری 4G اسنپدراگون ۶۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. Galaxy A23 سامسونگ مانند بسیاری دیگر از میان رده های اندرویدی به باتری پرظرفیتی (۵,۰۰۰ میلی آمپر) مجهز شده است. این باتری به وسیله آداپتور ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

مدل 4G گلکسی A23 سامسونگ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اندروید ۱۲ رسما معرفی شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره گلکسی A24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

لرزشگیر اپتیکال عالیه ولی اسنپ سری 6 نه !

BeFair

برای A2 اسنپ سری ۶ خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی