حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A24 سامسونگ با مدیاتک Helio G99 رصد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سری ۴ خانواده گلکسی A با رسیدن سال ۲۰۲۳ کم کم معرفی خواهند شد. شماره ۲ خانواده گلکسی A 2023 امروز در بنچمارک GeekBench دیده شده و مشخصاتی از آن را به ما نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر می‌دانیم که گلکسی A24 سامسونگ با مدیاتک Helio G99 ارائه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A24

بنچمارک گلکسی A24

بنچمارک گلکسی A24

گلکسی A24 سامسونگ در Geekbench با شماره مدل SM-A245F رصد شد و به نظر می‌رسد این گوشی به تراشه مدیاتک Helio G99 مجهز خواهد شد. مدیاتک هلیو جی ۹۹ یک چیپست 4G است که حدودا اوایل تابستان امسال معرفی شده بود.

این تراشه امتیاز تک هسته ای 561 و در امتیاز چند هسته‌ای 1943 را کسب می کند. این دستگاه همچنین دارای 4 گیگابایت رم بوده و احتمالاً اندروید 13 را با One UI 5.0 داشته باشد.

گزارش هفته گذشته درباره مشخصات دوربین گلکسی A24 به ما گفت که این دستگاه احتمالا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. پیش از این شایعه شده بود که دوربین عمق سنج از این دستگاه حذف خواهد شد اما هنوز تاییدیه رسمی برای آن نداریم. شاید حذف دوربین‌های کم اهمیت و تمرکز روی دوربین اصلی برای دستگاه‌های اقتصادی بسیار مهم‌تر باشد.

همچنین شایعه شده است که این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی است. انتظار می رود سامسونگ به زودی گلکسی A24 را رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A24 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)