حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه آپدیت One UI 5.1 سامسونگ برای پرچمدارهای قدیمی‌تر سامسونگ

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ به عنوان یک نسخه بهبودیافته روی One UI 5.0 این شرکت ارائه می‌شود. این پوسته نرم افزاری جدید کره‌ای‌ها ابتدا با سری گلکسی اس ۲۳ عرضه شد و حالا نوبت به دیگر پرچمداران آن‌هاست. به تازگی زمان عرضه آپدیت One UI 5.1 سامسونگ برای پرچمدارهای قدیمی‌تر سامسونگ مشخص شده است.

آپدیت One UI 5.1

انتظار داریم که رابط کاربری جدید سامسونگ به زودی برای دستگاه‌های واجد شرایط ارائه شود. متاسفانه به صورت رسمی تایید نشده است که این پوسته به چه دستگاه‌هایی اضافه خواهد شد. به این معنی که از آن دسته آپدیت‌های همه‌گیر است یا فقط روی پرچمدارها عرضه خواهد شد. به هر صورت فعلا ما می‌دانیم رابط کاربری جدید Samsung در چه تاریخی برای یک نسل عقب‌تر پرچمدارهای سامسونگ عرضه می‌شود.

آپدیت One UI 5.1

آپدیت One UI 5.1

اپراتور کانادایی MVNO Fido یک برنامه اولیه برای عرضه آپدیت One UI 5.1 روی پرچمداران قدیمی سامسونگ منتشر کرده است. این پرچمدارها شامل دستگاه‌های زیر می‌شود:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۲
  2. ۲- گلکسی  زد فولد ۴
  3. ۳- گلکسی زد فلیپ ۴

آپدیت جدید سامسونگ برای محصولاتی که نام آن‌ها ذکر شد، در اپراتور کانادایی برای تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است. به‌روزرسانی اختصاصی این اپراتور همچنین شامل یک پچ فوریه SMR (انتشار تعمیر و نگهداری امنیتی) است.

رابط کاربری One UI 5.1 با ویجت های جدید، حالت Expert RAW، بهبودهایی در گالری، اتصال، حالت DeX و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

آنطور که شایعات می‌گویند، احتمالا آپدیت جدید One UI 5.1 به تمام گوشی‌هایی که رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت کرده اند ارایه خواهد شد.

لیست تغییرات آپدیت One UI 5.1 سامسونگ منتشر شد

شما منتظر آپدیت جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خدا قوت

چقدر سریع واقعا، حتی گوگل باید یاد بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)