حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر سونی SRS-XB100 در رنگ‌بندی متنوع و شاد لو رفت

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

امروز گزارشی درباره احتمال حضور تنوع رنگ بالا برای اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی داشتیم. شاید خیلی به یکدیگر مرتبط نباشد اما یک گزارش دیگر به ما اسپیکر سونی SRS-XB100 را در رنگ‌بندی متنوع و شاد نشان می‌دهد.

اسپیکر سونی SRS-XB100

برند ژاپنی سونی تجربه طولانی در بخش صوتی داشته است. از هدفون‌ها تا بلندگو و سیستم‌های صوتی خودرو با برند اختصاصی. همچنین سابقه طولانی در دسته محصولات واکمن که مدتی در موبایل‌های سونی اریکسون و حتی اولین تولیدات تحت برند سونی هم حضور داشتند. البته همچنان واکمن و یا دستگاه‌های ضبط صدای سطح حرفه‌ای از سوی این شرکت تولید می‌شوند.

در ادامه ترند تولید بلندگوهای هوشمند، سونی هم محصولاتی در این زمینه تولید کرده است اما خیلی حضور پررنگی ندارد. به تازگی محصولی تحت نام SRS-XB100 لو رفته و طراحی مشابه به بلندگوی قبلی این برند را دارد.

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، طراحی این بلندگو کاملا شبیه به سونی SRS XB13 است. یک بلندگوی قابل حجم کوچک بلوتوث که در دسته محصولات  EXTRA BASS این برند قرار می گیرد. پورت USB C برای شارژ شدن دارد و از بلوتوث ۵ برای ارتباط بی‌سیم با منبع پخش کننده موسیقی بهره می‌برد.

سونی SRS XB13 یک بلندگو هوشمند محصوب نمی‌شد. درباره محصول جدید که در ۴ رنگ و به نازگی لو رفته هم مشخص نیست ک آیا با یک محصول هوشمند رو‌به‌رو خواهیم بود یا خیر.

در حال حاضر طراحی و رنگ‌بندی متنوع و شاد آن مشخص است. رنگ‌بندی که پیش از این در موبایل‌های اکسپریا سونی هم دیده شده بود. نظر شما چیست؟ منتظر این اسپیکر بلوتوث سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خدا کنه حداقل هوشمند باشه

رنگ بندی قشنگی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)