حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسپیکر بلوتوث ضدآب سامسونگ Sound Tower MX-ST45B رسما معرفی شد: ۱۶۰ وات ۵۸۰ دلار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ در کسب‌وکار اسپیکرهای بلوتوث آن‌چنان نام شناخته شده‌ای نیست اما برندهای مختلفی چون Level را ارائه کرده بود. جدیدترین محصول این کسب و کار “برج صدا” نام دارد که دلیل نام‌گذاری آن را به راحتی از طراحی‌اش می‌توانید بفهمید. اسپیکر بلوتوث ضدآب سامسونگ Sound Tower MX-ST45B رسما معرفی شده که توان ۱۶۰ واتی را با قیمت ۵۸۰ دلار ارائه می‌نماید.

اسپیکر بلوتوث ضدآب سامسونگ Sound Tower MX-ST45B

مشخصا این اسپیکر بلوتوث با باتری داخلی ارائه می‌شود. به لطف اتصال بلوتوث، می‌تواند به تلویزیون و حداکثر دو گوشی هوشمند به طور همزمان متصل شود. این قابلیت اتصال به دو دستگاه مجزا می‌تواند مفید باشد، به خصوص در میهمانی‌ها.

صحبت از میهمانی شد و باید بگوییم که چراغ‌های LED داخلی آن می‌تواند که با ریتم موسیقی رقص نور داشته باشند. حتی اگر فضا و تعداد کافی از این بلندگو را دارید، می توانید تا ۱۰ دستگاه از آن را با هم جفت کنید و لذت ببرید!

اسپیکر بلوتوث Sound Tower MX-ST45B گواهی IPX5 برای مقاومت در برابر آب هم دارد. این یعنی می‌توانید از آن در کنار استخر استفاده کنید اما اصلا نباید داخل آب فرو برود. همچنین در مقابل باران و آب بازی برای آن مشکلی به وجود نمی‌آید.

باتری Sound Tower MX-ST45B با یک بار شارژ تا ۱۲ ساعت دوام می آورد ولی درباره مدت زمان مورد نیاز برای شارژ شدن آن اطلاعاتی وجود ندارد. همچنین وقتی این بلندگو روی باتری باشد، خروجی آن نصف شده و به 80 وات RMS می‌رسد. در حالت متصل به برق خروجی 160 واتی دارد.

سامسونگ ساندتاور MX-ST45B ابعادی برابر 281.0 در 562.0 در 256.0 میلی متر و وزن ۸ کیلوگرمی دارد. در نتیجه خیلی قابل حمل نیست هر چند به لطف باتری داخلی و اتصال بی‌سیم بلوتوث، می‌توان آن را جابه‌جا کرد.

این بلندگو دارای ورودی 3.5 میلی متری است و با کنترل از راه دور هم ارائه می شود، طبیعا ورودی دیکس (CD, DVD, Blueray) ندارد اما حیف که جفت شدن از طریق NFC توسط آن ارائه نمی‌شود.

خوشبختانه پخش موسیقی از روی USB و فرمت های AAC، WAV، FLAC و MP3 پشتیبانی می شود.

قیمت اسپیکر بلوتوث مقاوم در برابر آب سامسونگ

در حال حاضر Sound Tower MX-ST45B فقط در فروشگاه آنلاین سامسونگ برزیل با قیمت معادل ۵۷۹ دلار موجود است. برای خریداران اولیه اشتراک 6 ماهه Spotify پریمیوم هم ارائه خواهد شد.

نظر شما درباره این اسپیکر بلوتوث چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)