حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی وان پلاس نورد ۳ لو رفت

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

شایعاتی چند درباره وان پلاس Nord 3 منتشر شده و انتظار داریم که فاصله زیادی با رونمایی رسمی از آن نداشته باشیم. در گزارش جدیدی، مشخصات احتمالی وان پلاس نورد ۳ لو رفته است و با هم آن‌ها را مرور می کنیم.

مشخصات احتمالی وان پلاس نورد ۳

با یک گزارش جدید مشخصات OnePlus Nord 3 منتشر شده است. گفته می شود گوشی میان‌رده جدید OnePlus دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز AMOLED خواهد بود. در بخش پردازش احتمال استفاده از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 8100 یا دیمنسیتی 8200 وجود دارد.

در مورد رم و فضای ذخیره سازی اطلاعاتی وجود ندارد، اما بخش دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود که احتمالاً یک دوربین فوق عریض است. همچنین یک دوربین سوم با وضوح پایین به این مجموعه خواهد پیوست. در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

مشخصات و طراحی وان پلاس Nord 3

طرح اولیه وان پلاس نورد ۳

گفته می شود وان پلاس نورد ۳ از یک باتری 4500 یا 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده و از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.

محض یادآوری می‌گوییم که این Nord 3 نباید با Nord CE 3 اشتباه گرفته شود که آن هم در شایعات رصد شده است. طبق آخرین اخبار Nord CE 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD از نوع LCD و با رفرش‌ریت 120 هرتز، پشتیبانی از استاندارد HDR10 و طراحی تخت خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 695 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای نمونه ارزان‌تر که پسوند CE دارد استفاده خواهد شد. البته Nord CE 3 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی است، یکی برای عمق سنجی و دیگری برای عکس‌های ماکرو.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی میان‌رده جدید وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من نمی دونم چه اصراریه وان پلاس؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)