حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

آخر هفته گذشته بود که درباره عمر باتری گلکسی S23 برای شما نوشتیم. جایی که یک جهش قابل توجه نسبت به گلکسی S22 را دیدیم. به تازگی عمر باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ مشخص شده و آن هم نسبت به نسل قبل خود یک پیشرفت قابل توجه را ارائه می‌کند.

عمر باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا

سامسونگ گلکسی S23 Ultra با و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن شاید حجم باتری بیشتری نسبت به نسل قبلی ارائه نکرده باشد اما با توجه به تست باتری Gsmarena باید گفت پیشرفت قابل توجهی در عمل باتری پرچمدار ۲۰۲۳ آن ایجاد شده است.

عمر باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا

عمر باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا

امتیاز کلی ۱۲۶ ساعت برای Galaxy S23 Ultra یک پیشرفت قابل توجه نسبت به امتیاز ۱۰۸ ساعت برای Galaxy S22 Ultra است. همچنین امتیازهای تست وبگردی و پخش ویدیو نیز پیشرفت قابل توجهی دارند.

برای مثال حدود ۲۳.۵ ساعت پخش ویدیو در گلکسی اس ۲۳ اولترا تا ۵.۵ ساعت بیشتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا است. مدت زمان وبگردی نزدیک به ۲۱.۵ ساعتی آن نیز حدود ۴.۵ ساعت بهتر از نسل قبل است.

سرعت شارژ گلکسی اس ۲۳ اولترا چقدر است؟

حداکر توان پشتیبانی شده توسط گلکسی اس ۲۳ اولترا برای شارژ شدن برابر ۴۵ وات است. در این تست علاوه بر شارژر ۴۵ وات از شارژر ۲۵ وات هم استفاده شده است.

همانطور که می‌بینید تفاوت خیلی چشمگیری وجود ندارد. با شارژر ۲۵ وات در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۶ درصد شارژ می شود که این عدد برای شارژر ۴۵ وات روی ۶۸ درصد است.

همچنین شارژ کامل با شارژر ۴۵ وات  کمی زیر یک ساعت انجام می شود اما با شارژر ۲۵ وات حدود ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه به طول می‌انجامد.

 

نظر شما درباره عملکرد باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پادشاه امسال اندرویدی ها بنظرم ، هم دوربین هم پردازنده هم مقاومت عالی

اپل، روح فناوری :)

بنده خدا اندروید که این پادشاهشه 🤣

Mahdi

امسال رید به اپل که

هر چی باشه به آیفون نمیرسه 😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)