حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی S23 سامسونگ مشخص شد: جهش نسبت به گلکسی S22

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در ادامه راهبرد این شرکت برای ارائه یک پرچمدار جمع وجور قدرتمند طراحی شده است. وقتی یک دستگاه جمع‌وجور است قاعدتا نمی‌توان انتظار حجم باتری بزرگی از آن داشت. این شرکت توانسته امسال ۲۰۰ میلی آمپر باتری بیشتر را نسبت به نسل قبلی و در همان ابعاد حدودی بدنه جای دهد. البته هر دو مدل Galaxy S22 و Galaxy S23 باتری کوچکتری نسبت به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری گلکسی S21 دارند. امروز قرار است باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری گلکسی S23 محک بخورد. عمر باتری گلکسی S23 سامسونگ مشخص شده و یک جهش نسبت به گلکسی S22 ثبت می شود.

عمر باتری گلکسی S23

عمر باتری گلکسی اس ۲۳

عمر باتری گلکسی اس ۲۳

گلکسی S23 سامسونگ در تست باتری Gsmarena امتیاز کلی ۱۰۱ ساعت را کسب کرده و عملکرد فوق‌العاده‌ای را در تمام تست‌های تماس، مرور وب و ویدیو نشان داد. در امتیاز کلی این گوشی هم گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۲ و هم آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو را کنار می‌زند که عملکرد قابل توجهی است. البته آیفون‌های اپل عملکرد بهتری در پخش ویدیو و وبگردی دارند.

برای مقایسه با گلکسی S22 باید گفت که حدود ۴ ساعت و نیم بهبود زمان وبگردی و ۳ ساعت پخش ویدیو کاملا قابل توجه است. زمان مکالمه نیز تقریبا ۵ ساعت بهتر است. امتیاز کلی از ۸۵ به ۱۰۱ می‌رسد که آن نیز عملکرد قابل توجهی ارائه می‌کند.

عملکرد گلکسی اس ۲۳ در زمینه بهینه بودن مصرف انرژی حالت آماده‌به‌کار در مقایسه با گلکسی اس ۲۲ اگزینوس بهبود جزئی نشان می‌دهد اما در مقایسه با گلکسی اس ۲۱ اگزینوس هنوز عقب است. مدت زمان آماده‌به‌کار گلکسی S23 برابر ۲۵۱ است در حالی که این عدد برای گلکسی S22 اگزینوس برابر ۲۳۹ ساعت و برای گلکسی S21 اگزینوس ۳۱۹ ساعت است.

سرعت شارژ گلکسی S23

در حالی که گلکسی اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا از شارژ سریع سیمی تا 45 وات پشتیبانی می کنند، توان شارژ گلکسی اس ۲۳ به ۲۵ وات محدود شده است. این دستگاه همچنان از شارژ بی‌سیم سریع و همچنین شارژ سیمی و بی‌سیم معکوس پشتیبانی می کند.

سامسونگ گلکسی S23 را بدون شارژر عرضه می کند، بنابراین برای بهترین نتیجه باید شارژر سریع ۲۵ واتی سامسونگ را بخرید. آداپتور مذکور می‌تواند ۳۰ درصد باتری گلکسی اس ۲۳ را در ۱۵ دقیقه شارژ کند، در حالی که با ۱۵ دقیقه دیگر به ۵۷ درصد می رسید.

شارژ کامل ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه زمان نیاز دارد که یک ربع از آیفون ۱۴ سریع‌تر است اما مثلا برای مقایسه با وان پلاس ۱۱ باید گفت خیلی خیلی کندتر است.

نظر شما چیست؟ گلکسی S23 را با این عملکرد باتری می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)