حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ترنسلیت با طراحی و زبان‌های جدید به روز شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

گوگل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای سرویس‌های خود و همچنین اولین پیش نمایش اندروید ۱۴ را طی روزهای قبل معرفی کرد. سرویس ترجمه گوگل یا Google Translate یکی از سرویس‌هایی است که مورد علاقه این شرکت بوده و به تازگی با طراحی و زبان‌های جدید به روز شده است. بنابراین اگر به طور منظم از آن استفاده می کنید، تغییرات قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

آپدیت جدید گوگل ترنسلیت

در زمانی که هوش مصنوعی در زندگی روزمره ما رواج بیشتری پیدا کرده است، شرکت ها در تلاش هستند تا برخی از محصولات خود را با هوش مصنوعی تقویت کنند. جدیدترین به‌روزرسانی Google Translate مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند که عملکرد برنامه را بیشتر افزایش می‌دهد.

برای شروع، به لطف ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی اضافه شده، Translate اکنون گزینه‌های ترجمه متنی بیشتری را با توضیحات و مثال‌های متعدد به زبان ترجمه‌شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس با چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی کار می‌کند، اما انتظار نداشته باشید که این بهبودها به زودی در دسترس عموم کاربران قرار بگیرند.

واضح‌ترین تغییری که در این هفته اعلام شد، طراحی جدیدی است که Google Translate دریافت می‌کند. برنامه Translate در اندروید به تازگی طراحی کاملاً جدیدی دریافت کرده است، در حالی که نسخه iOS تا چند هفته دیگر ظاهر جدید خود را ارائه خواهد کرد. تجربه طراحی مجدد Translate شامل فضای بزرگتر، ورودی صوتی و همچنین ترجمه دوربین لنز است.

یکی دیگر از بخش های مهم به روز رسانی مربوط به ژست های حرکتی است. برای دسترسی بیشتر به برنامه، گوگل ژست‌های حرکتی جدیدی مانند امکان انتخاب زبان با مراحل کمتر، نگه داشتن دکمه زبان برای انتخاب زبان اخیراً استفاده‌شده با کشیدن انگشت، و کشیدن انگشت به پایین در قسمت متن صفحه اصلی برای باز کردن صفحه ترجمه های اخیر اضافه کرده است.

 

 

در نهایت، این آپدیت تعداد زبان‌ها را با افزودن ۳۳ زبان دیگر افزایش می‌دهد که در حالت آفلاین نیز موجود است. زبان‌های جدید شامل باسکی، کورسی، هاوایی، همونگ، کردی، لاتین، لوگزامبورگی، سوندانی، ییدیش و زولو و غیره هستند.

شما از گوگل ترنسلیت استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)