حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز بنچمارک Geekbench گلکسی A54 سامسونگ توان احتمالی اگزینوس ۱۳۸۰ را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تست، سامسونگ

اگر به گذشته خانواده گلکسی A5x نگاه کنید، شاید فقط گلکسی A52s بود که توانست از نظر تراشه، یک انتخاب دلگرم‌کننده باشد. شایعات Exynos 1380 به ما می‌گوید که احتمالا همان روند نچسب قبلی در Galaxy A54 هم ادامه داشته باشد. امروز با منتشر شدن امتیاز بنچمارک Geekbench گلکسی A54 سامسونگ می‌توانیم توان احتمالی اگزینوس ۱۳۸۰ را ببینیم.

امتیاز بنچمارک Geekbench گلکسی A54

نمونه اولیه گلکسی A54 5G که بنچمارک Geekbench را اجرا کرد، امتیاز تک هسته ای 776 و امتیاز چند هسته ای 2599 را ثبت می‌کند. با توجه به امتیازهایی که نسل قبلی آن (گلکسی A53 با اگزینوس ۱۲۸۰) در این بنچمارک ثبت کرده باید بگوییم که بهبود عملکرد در هر ۲ بخش پیشرفت داشته است. البته که این پیشرفت در بخش چندهسته‌ای بسیار چشمگیر تر است.

امتیازهای اولیه اگزینوس ۱۲۸۰ در گلکسی A53 به ما خروجی ۶۹۰ در تست تک‌هسته‌ای و ۱۸۴۶ را در تست چند‌هسته‌ای نشان می‌داد. به این ترتیب بهبود ۱۰ درصدی در پردازش تک هسته ای و ۴۰ درصدی در بخش چند هسته‌ای را می‌بینیم. البته توجه داشته باشید که نتایج مختلفی برای این تراشه و گوشی ثبت شده است و ما این نمونه را به عناون یک حد وسط برای مقایسه انتخاب کردیم.

گلکسی ای ۵۴ سامسونگ با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 آزمایش شده است که با توجه به عملکرد بهتر نرم افزاری سامسونگ در این مدت اخیر، اصلا عجیب نیست.

بنچمارک Geekbench گلکسی A54

بنچمارک Geekbench منتسب به گلکسی A54

بر اساس این نتیجه بنچمارک می‌دانیم که حداقل یک مدل از این گوشی با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد، اگرچه احتمال اینکه گزینه 8 گیگابایتی نیز در دسترس باشد بسیار زیاد است.

چیپست موجود در این بنچمارک با اسم رمز S5E8835 شناخته می شود. طبق شایعات قبلی این تراشه باید جانشین Exynos 1280 شود و محتمل ترین نام رسمی آن Exynos 1380 است.

این تراشه در بخش پردازش مرکزی یا CPU دارای چهار هسته قوی 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته متوسط 2.0 گیگاهرتز است. در بخش پردازش گرافیکی یا GPU هم Mali G68 وجود دارد.

بر اساس شایعات و اطلاعات فاش شده گذشته، گلکسی A54 5G دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.4 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که گلکسی A54 با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ می‌تواند گزینه دلچسبی در بازار میان‌رده‌های ۲۰۲۳ اندرویدی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)