حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازیگر بعدی گوشی‌های تاشو برندی است که شاید فکرش را هم نکنید

نوشته

1 سال قبل | 5 دیدگاه | تکنو، شایعات

بازار گوشی‌های هوشمند چندین بازار بزرگ دارد. هر برند وقتی که بزرگ می‌شود، از ارائه محصولات در دسته‌بندی جدید کمی طفره می‌رود تا عملکرد و اشتباهات دیگران را ابتدا ببیند و با ریسک کمتری به آن بازار ورود کند. در این بین برندها جدید و جسور می‌توانند خودی نشان بدهند. در همین راستا باید گفت بازیگر بعدی گوشی‌های تاشو برندی است که شاید فکرش را هم نکنید.

بازیگر جدید گوشی‌های تاشو

برند Tecno اخیراً گوشی هوشمند تاشو مفهومی Phantom Vision V را معرفی کرده است که دارای صفحه نمایش کشویی قابل چرخش است. اگرچه هنوز زمان زیادی تا تولید تجاری گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش رول‌شونده باقی مانده است، Tecno در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو بوده که برخی از جنبه‌های طراحی مفهومی Tecno Phantom Vision V را به کار می‌گیرد.

به تازگی در گزارشی تصاویری زنده از گوشی تاشو تکنو با نام Tecno Phantom V Fold به بیرون درز کرده است. علاوه بر این یک منبع دیگر اعلام کرده است که این دستگاه تاشو ۹ اسفند ۱۴۰۱ به صورت جهانی معرفی می شود.

در تصاویر زنده منتشر شده، این گوشی تاشو در یک قاب محافظ محصور شده است. اگرچه قاب برش‌نخورده، طراحی گوشی را پنهان می کند اما محل قرارگیری سنسور دوربین قابل مشاهده است.

قاب پشت فانتوم وی فولد مجهز به سه دوربین است. گوشی Phantom Vision V که اخیراً به عنوان یک کانسپت به نمایش گذاشته شد، از همان طراحی حسگر دوربین بهره می برد. همچنین یک ماژول فلاش LED در کنار لنز دوربین قرار دارد.

گوشی تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V با نمایشگر تاشو + کشویی را ببینید

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold دارای یک صفحه نمایش بیرونی با بریدگی سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالایی است، اما اندازه نمایشگر هنوز مشخص نشده است. واضح است که این دستگاه در مسیر سامسونگ Galaxy Z Fold است، زیرا صفحه نمایش نسبتاً بلند به نظر می رسد، اما نه آنقدر عریض.

تصویر همچنین لولای به رنگ بژ گوشی تاشو را نشان می دهد. می توان مشاهده کرد که دستگاه کاملاً ضخیم است. با این حال، شایان ذکر است که این می تواند به دلیل وجود یک قاب روی دستگاه باشد. در نهایت، می‌توانیم یک خروجی بلندگو در بالای دستگاه ببینیم.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در دسترس نیست. شاید تکنو می‌خواهد MWC 2023 را با دست پر آغاز کند و تاریخ رونمایی شایعه شده در همین نمایشگاه است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تکنو بتواند در بازار گوشی‌های تاشو فروش خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

عجب پیشرفتی داره تکنو …
مرحبا

BeFair

باید دید خروجی محصولاتش هم می تونه خوب باشه یا فقط برای هایپ تبلیغاته

BeFair

برگام بابا

اصلا انتظار نداشتم

BeFair

و البته جسارت و ارائه محصولات مشتی اینطوری

persepolis

یکیش را من دارم عالیه وقتی اعصابم خرد میشد میزدمش زمین که بشکنه هیچیش نمیشد چند بار هم همه جا از دستم خورد زمین آخ نگفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)