حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V با نمایشگر تاشو + کشویی را ببینید

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تکنو، کانسپت

کمپانی Tecno که به نمایش گوشی‌های مفهومی آینده‌نگرانه مشهور است، این بار نیز یک دستگاه تاشو دیگر با نام Phantom Vision V را به‌همراه طراحی خاص با صفحه‌نمایش تاشو + کشویی به‌نمایش گذاشته است. به‌نظر می‌رسد چنین طرحی، هدف بعدی تولیدکنندگان گوشی موبایل باشد، چراکه سامسونگ نیز درجریان رویداد CES 2023 خود، از کانسپت Flex Hybrid OLED شامل گوشی تاشو با نمایشگر کشویی پرده برداشت.

گوشی تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V

به‌گزارش gsmarena، ویدیوی گوشی مفومهی Tecno Phantom Vision V که توسط این شرکت به‌اشتراک گذاشته شده است، با نشان دادن دستگاه در حالت تا شده شروع می‌شود.

پشت Phantom Vision V شامل یک ترکیب دوربین سه‌گانه با فلاش چهارگانه LED است. ماژول دوربین که روی پنل پشتی هم‌سطح دستگاه قرار می‌گیرد، به‌نظر الهام گرفته از سری گوشی‌های هوشمند سری Phantom X2 باشد. همچنین یک صفحه‌نمایش کوچک در زیر ماژول دوربین موجود است که می‌تواند اعلان‌ها و محتوای نمایشگر همیشه روشن مانند ساعت و یادآوری‌ها را نمایش دهد.

گوشی تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V

گوشی تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V

این دستگاه به یک پوشش آلیاژ تیتانیوم درجه‌یک در صنعت هوافضا و یک لولای بادوام مجهز شده است. وقتی این دستگاه تا شود، مانند یک گوشی هوشمند معمولی به‌نظر می‌رسد. صفحه‌نمایش داخلی که از 11 لایه کاربردی تشکیل شده است، می‌تواند به‌صورت کشویی گسترش یابد تا ابعاد نمایشگر تا 10.1 اینچ را ارائه دهد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این صفحه در لبه تا می‌شود و در هنگام تا شدن در جلو نشان داده می‌شود. اگر چنین وسیله‌ای وارد بازار شود، ممکن است دیر یا زود باعث مرگ تبلت‌ها شود.

Tecno Phantom Vision V یک دستگاه کانسپت است و این شرکت هنوز فاش نکرده است که آیا هرگز به یک محصول تجاری در دسترس تبدیل خواهد شد یا خیر.

نظر شما درباره گوشی تاشو مفهومی تکنو Phantom Vision V چیست؟ به‌نظر شما آیا چنین طرح‌های مفهومی می‌توانند آینده گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را شکل دهند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

تکنو چه پیشرفتی کرده!
پارسال گفتم تکنو دقیقا مسیر پیشرفت شیائومی رو در حوزه موبایل در حال طی کردنه ولی اصلا انتظار نداشتم با این سرعت پیشرفت کنه و به این نقطه برسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی