حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موبایل کوکا کولا ممکن است به‌زودی در هند به‌فروش برسد + رندر طراحی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، رندر

بله، عنوان را درست خواندید. به‌نظر می‌رسد که کمپانی کوکا کولا قصد دارد با یک برند سازنده گوشی هوشمند همکاری کند تا موبایل جدیدی را در هند عرضه کند. ظاهراً این گوشی لوگوی محبوب شرکت تولیدکننده نوشابه را در پشت خود خواهد داشت.

گوشی موبایل کوکا کولا

افشاگر Mukul Sharma اخیراً رندرهای باکیفیتی از چیزی که به‌نظر می‌رسد یک گوشی هوشمند با برند کوکاکولا است را به‌اشتراک گذاشته است. او می‌گوید که این گوشی نتیجه همکاری بین غول سازنده نوشیدنی و یک برند گوشی هوشمند خواهد بود. درحالی‌که شارما نام برند را فاش نکرده است، طراحی گوشی خود را متوجه زبان برند Realme می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند دارای طراحی پرزرق‌وبرق با لوگوی کوکاکولا در سمت راست پنل پشتی خود است. رنگ آن نیز قرمز است که با تم شرکت نوشیدنی مطابقت دارد. در پنل پشتی دو حلقه دایره‌ای وجود دارد که دو سنسور دوربین را در خود جای داده است. این دستگاه همچنین دارای لبه‌های گرد با دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست است.

گوشی موبایل کوکا کولا

گوشی موبایل کوکا کولا

هنوز مشخصات این گوشی هوشمند مشخص نیست. اما به‌نظر می‌رسد این دستگاه بسیار شبیه Realme 10 4G باشد که اخیراً عرضه شده است. اگر این گوشی به‌عنوان نسخه تغییرنام‌یافته ریلمی 10 معرفی شود، می‌توانیم انتظار استفاده از تراشه Helio G99 مدیاتک، نمایشگر 90 هرتزی، سنسور 50 مگاپیکسلی لنز اصلی دوربین و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی را در آن داشته باشیم.

علاوه‌بر تغییرات طراحی، این دستگاه می‌تواند رابط کاربری خود را بر اساس تم کوکاکولا داشته باشد. همچنین از دیدن لوازم جانبی و بسته‌بندی سفارشی تعجب نخواهیم کرد.

جزئیات درباره این همکاری جالب هنوز بسیار محدود است. بااین‌حال، شارما می‌گوید گوشی مذکور در سه‌ماهه جاری در بازار هند عرضه خواهد شد. این بدان معناست که ممکن است به‌زودی تأییدیه رسمی این دستگاه دریافت کنیم.

دیدگاه شما پیرامون گوشی موبایل کوکا کولا و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی