حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی 10 با تراشه Helio G99، نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

کمپانی ریلمی به‌تازگی از مدل جدید گوشی هوشمند 4G خود با نام Realme 10 رونمایی کرده است که ترکیبی از تراشه Helio G99 مدیاتک، نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 90 هرتز، دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی را به‌همراه دارد.

گوشی ریلمی 10

گوشی Realme 10 از یک نمایشگر تخت 6.4 اینچی از نوع AMOLED با وضوح +FHD، رفرش‌ریت 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز بهره می‌برد. این پنل همچنین حداکثر سطح روشنایی 1000 نیت را نمایش داده درحالی‌که شیشه گوریلا گلس 5 محافظت کاملی از آن را ارائه می‌دهد.

گوشی ریلمی 10

گوشی ریلمی 10

ریلمی در نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود، سری پردازنده‌های Snapdragon کوالکام را به‌نفع Helio G99 مدیاتک کنار گذاشته است. این دستگاه با 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده، اما حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع کندتر UFS 2.2 است که ازطریق micro SD قابل افزایش می‌باشد. این گوشی همچنین با 8 گیگابایت رم مجازی نیز تقویت شده است که به سطح عملکرد آن کمک می‌کند.

Realme 10 دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی است که تمام روز را دوام می‌آورد. یک شارژر 33 واتی نیز درون جعبه این گوشی گنجانده شده است که از 0 تا 100 درصد را در 75 دقیقه شارژ می‌کند. در کنار درگاه شارژ USB-C، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای اتصالات سیمی نیز خواهید یافت.

در پشت، ترکیب دوربین دوگانه از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ با یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی بوده و ویژگی‌های مختلف دوربین شامل حالت شب، حالت پرتره، به‌علاوه پردازش تصویر بهبودیافته ازطریق الگوریتم Color AI Realme نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است.

نکته قابل‌توجه دیگر در اینجا این است که Realme 10 با Realme UI 3.0 بر اساس Android 12 به‌صورت از‌پیش‌نصب‌شده عرضه می‌شود؛ اما هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه به‌روزرسانی این گوشی اندرویدی مقرون‌به‌صرفه به‌اشتراک گذاشته نشده است.

Realme 10 قرار است در پنج نسخه ذخیره‌سازی ۴+۶۴ گیگابایت، ۴+۱۲۸ گیگابایت، ۶+۱۲۸ گیگابایت، ۸+۱۲۸ گیگابایت و ۸+۲۵۶ گیگابایت، به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۲۹، ۲۴۹، ۲۶۹، ۲۷۹ دلار و ۲۹۹ دلار عرضه شود. می‌توانید این دستگاه را در رنگ‌های Clash White و Rush Black انتخاب کنید.

نظر شما درباره گوشی ریلمی 10، طراحی و مشخصات داخلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی