حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری کوکاکولا و ریلمی برای تولید گوشی کوکاکولا تلویحا تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Realme

همکاری برندهای نامرتبط به یکدیگر در دنیای موبایل موضوعی است که خیلی کم سابقه نیست. چندی پیش درباره گوشی کوکاکولا برای شما در ترنجی نوشتیم. به تازگی همکاری کوکاکولا و ریلمی برای تولید گوشی کوکاکولا تلویحا تایید شده است.

همکاری کوکاکولا و ریلمی

چند روز پیش، رندر جالبی که یک گوشی هوشمند کوکاکولا را نشان می داد را دیدیم. از طریق رندر، ما متوجه شباهت‌های خاصی با گوشی هوشمند ریلمی شدیم که اخیراً معرفی شده است. با این حال، تایید دستگاه به عنوان یک گوشی هوشمند Realme امکان پذیر نبود.

زمان گذشت و امروز Realme یک کلیپ کوتاه در توییتر منتشر کرد که به همکاری خود با کوکاکولا اشاره می کند. به نظر می رسد Realme Coca-Cola به زودی عرضه می شود، اما این یک گوشی کاملاً جدید نیست.

این برند در توییتر اقدام به انتشار یک کلیپ ویدیویی کوتاه با عنوان «چیزی هیجان‌انگیز در راه است!» منتشر کرد. ما می‌توانیم یک موبایل را در پس‌زمینه مایل به قرمز ببینیم که در نوشابه‌های گازی مانند کوکاکولا وجود دارد.

این شرکت همچنین یک صفحه ویژه در وب سایت هند خود با همین پس‌زمینه راه اندازی کرد. با این حال، آن را با متن “ریلمی می‌خواهد واقعا مفرح باشد” ارائه می شود.

در همان صفحه، می‌توان یک بطری دارای نوشیدنی گازدار را مشاهده کرد. این تصویر دارای متن “برای به سلامتی نوشیدن واقعی آماده شوید”. در حال حاضر، غیرممکن است که همکاری بین این دو برند برای گوشی Realme Coca-Cola را انکار کنیم.

با توجه به رندر فاش شده، احتمالا یکی از گوشی‌های Realme 10 یا Realme 10 Pro برای کوکاکولا ریبرند خواهد شد. مشاهده این نوع مشارکت که منجر به تولید گوشی های هوشمند با نسخه ویژه می شود، معمول است. با این حال، مدتی از آخرین همکاری یک برند نوشیدنی و یک سازنده گوشی هوشمند می گذرد.

ما کنجکاو هستیم که ببینیم چه قابلیت‌های خاصی با این همکاری کوکاکولا و Realme ارائه می شود. مثلا می توان منتظر استیکرها و کیس های خاص بود.

رندر این گوشی نشان می‌دهد که شاید کاربرد عادی به سمت آن نرود اما طرفداران کوکاکولا حالا یک گوشی ایده‌آل دارند!

گوشی موبایل کوکا کولا

گوشی موبایل کوکا کولا

بدون شک Realme 10 Pro Plus یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های این سه گانه است، بنابراین ما معتقدیم که این کاندیدای مناسب برای ری‌برند همکاری Realme Coca-Cola است. این دستگاه با Dimensity 1080، صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد 120 هرتزی، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی عرضه می شود. بدیهی است که به عنوان Realme Coca-Cola عرضه نخواهد شد، ما انتظار داریم چیزی شبیه به “Realme 10 Pro+ Coca-Cola Edition” باشد.

حال، بیایید ببینیم کدام برند با یک تلفن پپسی به بازار خواهد آمد!

نظر شما چیست؟ چنین همکاری هایی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)