حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو اف ۵ پرو به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

سری محبوب Poco F احتمالا پس از مدت‌ها یک عضو با پسوند Pro داشته باشد. مدتی است که درباره Poco F5 Pro شایعاتی می‌شنویم و مجوزهای لازم را از موسسه‌های مختلف دریافت می‌کند. به این ترتیب می‌توان گفت که پوکو اف ۵ پرو به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شده است.

پوکو اف ۵ پرو

پوکو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند POCO X5 Pro در بازار هند است. قبل از معرفی POCO X5 Pro بازار هند، یک گوشی هوشمند دیگر برند پوکو در پایگاه داده صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال مشاهده شده است. جدیدترین گوشی هوشمند POCO که در وب سایت FCC ظاهر شد، دارای شماره مدل 23013PC75G است. این دستگاه همچنین در پایگاه داده IMEI دیده شده است که نام POCO F5 Pro را نشان می دهد.

پوکو F5 Pro نشان دهنده بازگشت گوشی های هوشمند پرو در سری POCO F خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید، این برند در سال 2020 گوشی هوشمند POCO F2 Pro را در بازارهای جهانی عرضه کرد. پس از POCO F2 Pro این برند هیچ گوشی هوشمندی از سری F را با نام پرو عرضه نکرد.

پوکو اف ۵ پرو با شماره مدل 23013PC75G در وب سایت های پایگاه داده FCC و IMEI ظاهر شده است. این مدل بازار جهانی گوشی هوشمند است زیرا شماره مدل به G ختم می‌شود. فهرست گواهی FCC نشان می‌دهد که POCO F5 Pro با MIUI 14 پیش فرض عرضه می‌شود اما نسخه سیستم عامل اندروید مشخص نیست، جایی که واقعا انتظار اندروید ۱۳ را داریم اما هنوز تایید نشده است.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که POCO F5 Pro درمدل‌های 8 گیگابایت‌رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در کنار این مشخصات، برخی از گزینه‌های اتصال را نیز نشان می دهد که شامل WiFi a/b/g/n/ac/ax (به این معنی که از شبکه‌ WiFi 6 در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و همچنین ۵ گیگاهرتز)، اتصال NFC و بلوتوث می شود.

شماره مدل POCO F5 Pro نشان می‌دهد که این دستگاه در حقیقت همان ردمی K60 ری‌برند شده است. این سری ماه گذشته در چین رونمایی شد.

سری ردمی K60 رسما معرفی شد: سه عضو با سه تراشه متفاوت

نظر شما چیست؟ منتظر پوکو F5 Pro هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)