حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نهایی و تصاویر پوکو F5 Pro پیش از رونمایی رسمی فاش شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

پوکو درحال آماده شدن برای معرفی گوشی‌های هوشمند سری F5 خود در آینده نزدیک است. مراسم رونمایی از این خانواده برای 9 می/19 اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است که دو مدل Poco F5 و Poco F5 Pro در آن به‌صورت رسمی معرفی می‌شوند. پیش از برگزاری این رویداد، به‌تازگی پوستر تبلیغاتی پوکو F5 Pro در فضای وب منتشر شده است که مشخصات نهایی و تصاویر این گوشی هوشمند شبه‌پرچمدار را تأیید می‌کند.

مشخصات نهایی و تصاویر پوکو F5 Pro

این افشای اطلاعات توسط افشاگر معروف SnoopyTech صورت گرفته است. طراحی دستگاه و همچنین ویژگی‌های کلیدی که در تصاویر تبلیغاتی فاش شده است، نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند یک نسخه تغییرنام‌یافته از Redmi K60 خواهد بود که در ماه دسامبر در چین عرضه شد. این دستگاه احتمالاً در رنگ‌های سیاه و سفید ارائه می‌شود و از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام بهره می‌برد.

مشخصات نهایی و تصاویر پوکو F5 Pro

مشخصات نهایی و تصاویر پوکو F5 Pro

افشای اطلاعات اخیر نشان داد که Poco F5 Pro دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ یا همان 3200×1440 است. این پنل همچنین رفرش‌ریت 120 هرتز بالایی دارد که نوید یک تجربه کاربری روان را می‌دهد. پنل نمایشگر توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود و دارای اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش برای امنیت بیشتر است.

همان‌طور که گفته شد، Poco F5 Pro از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد که آن را به یک دستگاه قدرتمند تبدیل می‌کند. این دستگاه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 عرضه می‌شود که این اطمینان را می‌دهد که می‌تواند حتی سخت‌ترین کارها را نیز به‌راحتی انجام دهد. این گوشی دارای باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند از شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی‌سیم 30 واتی پشتیبانی کند. این دستگاه همچنین 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 را ارائه می‌دهد که برای اکثر کاربران کافی است.

ترکیب دوربین Poco F5 Pro نیز به همان اندازه چشمگیر است، با پیکربندی دوربین پشتی سه‌گانه که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر است. این گوشی همچنین دارای فلاش LED برای کمک به ثبت تصاویر واضح و دقیق در شرایط کم نوری است.

گزینه‌های اتصال Poco F5 Pro شامل پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 5G ،WiFi 802.11ax، بلوتوث 5.3، NFC ،GPS و پورت USB-C است. این گوشی همچنین مجهز به قطب‌نمای دیجیتال، حسگر جهت‌گیری نمایشگر و سنسور شتاب (G-sensor) است. این دستگاه دارای استاندارد IP53 بوده و با ابعاد 162.8x75x8.5 میلی‌متر و وزن حدود 204 گرم ارائه می‌شود.

نظر شما درباره مشخصات و تصاویر پوکو F5 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی