حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو F5 Pro مشخص شد: کمتر از مدل عادی

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

سری پوکو F5 با ۲ عضو پایه و پرو معرفی شد. پیش از این عمر باتری پوکو F5 را با هم بررسی کرده بودیم. به تازگی عمر باتری پوکو F5 Pro مشخص شده و باید گفت که کمتر از مدل عادی است.

عمر باتری پوکو F5 Pro

پوکو F5 Pro به صورت مستقیم جانشین پوکو F4 GT محسوب می‌شود. عمر باتری پوکو F4 GT تعریفی نداشت و باید دید که جانیشن آن چطور عمل می‌کند.

برای شروع باید گفت که حجم باتری پوکو اف ۵ پرو حدودا ۱۰ درصد باتری بزرگتری نسبت به مدل قبلی دارد. در حالی که پوکو اف ۴ جی‌تی با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری ارائه می‌شد حالا باتری مدل جدید آن ۵۱۶۰ میلی‌آمپر است.

البته که توان شارژر پوکو اف ۵ پرو ۶۷ وات بوده و پوکو اف ۴ جی‌تی شارژر ۱۲۰ وات داشت اما من هنوز فکر می‌کنم عمر باتری بر سرعت شارژشدن دستگاه ارجحیت دارد.

عمر باتری پوکو F5 Pro

عمر باتری پوکو F5 Pro

عمر باتری پوکو F5 Pro در مقایسه با رقبا

عمر باتری پوکو F5 Pro در مقایسه با رقبا

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، پوکو اف ۵ پرو نسبت به پوکو اف ۴ جی‌تی یک پیشرفت قابل تحسین را ارائه می‌کند. با این حال نسبت به پوکو F5 که حتی باتری کوچکتری هم دارد اما عملکردش ضعیف‌تر است.

در مجموع باتری پوکو F5 Pro با یک بار شارژ می‌تواند نزدیک به ۲۰ ساعت ویدئو پخش کند، کمی بیش از ۱۵ ساعت و نیم وبگردی به شما بدهد و نزدیک ۳۰ ساعت مکالمه روی شبکه 3G داشته باشید.

سرعت شارژ شدن باتری پوکو اف ۵ پرو با شارژر ۶۷ وات سیمی

پوکو اف ۵ پرو با استفاده از شارژر سریع سیمی ۶۷ واتی ارائه شده در جعبه می‌تواند در مدت نیم ساعت تا ۸۶ درصد شارژ شود. شارژ کامل در ۴۸ دقیقه صورت می‌گیرد. طبیعتا نسبت به مدل زمان ۱۷ دقیقه‌ای شارژ شدن پوکو F4 GT اصلا قابل مقایسه نیست اما نسبت به اکثر موبایل‌های موجود در بازار عملکرد قابل دفاعی دارد.

از یاد نبرید که این دستگاه به صورت بی‌سیم و با توان ۳۰ وات هم می‌تواند شارژ شود که در این تست بررسی نشده است.

نظر شما درباره عملکرد پوکو F5 Pro در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)