حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی فریم فلزی آیفون ۱۵ پرو شبیه به مک بوک پرو جدید خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

معرفی آیفون ۱۵ پرو اواخر تابستان ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. با این حال شایعات موبایل‌های ۲۰۲۳ اپل مدتی است که آغاز شده و هر از چند گاهی ادعای جدید درباره آن‌ها مطرح می‌شود. به تازگی می‌شنویم که طراحی فریم فلزی آیفون ۱۵ پرو شبیه به مک بوک پرو جدید خواهد بود.

طراحی فریم فلزی آیفون ۱۵ پرو

یک منبع مرتبط با اخبار اپلی ادعا می‌کند که این iPhone 15 Pro دارای تغییرات عمده‌ای در طراحی، از جمله حاشیه‌های نازک‌تر و لبه‌های خمیده فریم فلزی خواهد بود. این از نظر طراحی شبیه به فریم فلزی مک بوک پرو جدید می‌شود.

به گفته این گزارش، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس (یا آیفون 15 اولترا) حاشیه‌های نازک‌تری هم خواهند داشت. انتظار داریم که سری آیفون 15 دارای اندازه صفحه نمایش مشابه با سری آیفون 14 باشد و این یعنی صفحه نمایش 6.1 اینچی برای آیفون 15 و آیفون 15 پرو و صفحه نمایش 6.7 اینچی برای آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو مکس (یا اولترا) محتمل است.

طراحی فریم آیفون 5C

طراحی فریم آیفون 5C

این اولین بار نیست که منبع گزارش ادعای طراحی فریم فلزی متفاوت را در مورد سری آیفون 15 مطرح می کند. این طراحی شبیه به آیفون 5C که در بخش رسیدن به نمایشگر صاف بوده اما وقتی به پشت دستگاه می‌رسد، لبه‌ها گرد می شوند.

این رویکرد در جدیدترین زبان طراحی مک بوک پرو و مک بوک ایر نیز استفاده شده است. علاوه بر این، گزارش ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون 15 پرو دارای طراحی بسیار شبیه به اپل واچ، با حاشیه‌های نازک‌تر و لبه‌های خمیده‌تر هستند که ظاهر مشابهی خواهند داشت.

هر چند این منبع یکی از معتبرترین منابع درباره اخبار اپلی نیست اما اینکه این شرکت بخواهد پس از گذشت ۳ سال از طراحی لبه تیز آیفون ۱۲ (که در آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ تکرار شد) عبور کند، خیلی موضوع بعیدی نیست.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای آیفون ۱۵ پرو جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)