حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تولید نمایشگر تاشو برای گوشی‌های جدید خود را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

همانطور که حتما اطلاع دارید، گوشی‌های تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 به‌تازگی معرفی شده‌اند. با این حال، ظاهراً کمپانی کره‌ای منتظر نمانده تا ببیند آیا این دستگاه‌ها در میزان فروش موفق خواهند شد یا خیر. در عوض، گفته می‌شود که قصد دارد تا تمرکز خود را بر روی افزایش نرخ تولید آنها قرار دهد. گزارش جدیدی از The Korean Economic Daily ادعا می‌کند که سامسونگ دیسپلی درحال آماده‌سازی برای توسعه کارخانه بزرگیست که هدف آن، افزایش تولید نمایشگر انعطاف‌پذیر گوشی‌های تاشو تا میزان ۵۰ درصد به‌منظور جبران تقاضای بالا برای آنها می‌باشد.

افزایش نرخ تولید نمایشگر برای تأمین تقاضا بالا گوشی‌های جدید تاشو سامسونگ

این نشریه ادعا می‌کند که کارخانه نمایشگر سامسونگ در Bac Ninh، ویتنام، امسال کار توسعه خود را آغاز کرده و تا انتهای سال جاری و یا اوایل 2022 تکمیل می‌شود. پس از پایان کار، این کارخانه تولید نمایشگر تاشو خود را از 17 میلیون واحد و با افزایش ۴۷ درصدی، به 25 میلیون واحد در سال می‌رساند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که 10 میلیون نمایشگر برای گوشی گلکسی زد فولد ۳ و 15 میلیون دیگر نیز برای گوشی کوچکتر گلکسی زد فلیپ ۳ خواهد بود.

افزایش تولید نمایشگر تاشو سامسونگ

افزایش تولید نمایشگر تاشو سامسونگ

پیش‌فروش هر دو تاشوی جدید درحال‌حاضر به عدد 920،000 دستگاه در کره جنوبی رسیده است. همچنین ادعا شده که پیش‌سفارشات در چین نیز از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است. در مقایسه، گلکسی زد فولد اصلی که در ابتدا دستگاه معیوبی بوده و سپس با بازطراحی جزئی سامسونگ به گوشی قابل استفاده تبدیل شد، تنها 500 هزار دستگاه در سراسر جهان فروخت؛ درحالی‌که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ مجموعاً 1.5 میلیون دستگاه فروش داشتند. این مقاله در ادامه اضافه می‌کند که سامسونگ درحال‌حاضر 3 میلیون دستگاه از دو گوشی تاشو جدید خود را در دو ماه اول معرفی خود، تولید کرده است.

اگر سامسونگ بتواند با گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به موفقیت‌های بزرگی دست یابد، در ادامه می‌توان امیدوار بود که رقابت بین گوشی‌های تاشو بالا گرفته و شرکت‌های دیگری نیز در آینده به این حوزه ورود کنند. این امر همچنین باید باعث شود Samsung Display سفارشات بیشتری از سازندگان شخص ثالث گوشی هوشمند دریافت کرده که درنهایت به سود این کمپانی تمام خواهد شد.

فروش ۷ میلیون نسخه از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در هدف گذاری جدید سامسونگ

دیدگاه شما درباره افزایش میزان تولید نمایشگر جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ به‌جهت رفع نیاز بازار و تقاضای بالا برای آنان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه ☺️☺️

این خودش یعنی عرضه و موجودی بیشتر و قیمت تموم شده کمتر…👌🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی