حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر های تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ به‌طور کامل فاش شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ قرار است در تاریخ 1 فوریه/12 بهمن میزبان رویداد 2023 Unpacked باشد، جایی که از سه گوشی پریمیوم سری Galaxy S23 خود رونمایی خواهد کرد. سری گلکسی S23 در بازارهای مختلف با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام عرضه خواهد شد و پیش‌رزرو آن نیز از چندی پیش آغاز شده است. همچنین اوایل امروز شاهد فاش شدن برگه مشخصات گلکسی اس 23 اولترا بودیم که مشخصات این دستگاه را آشکار ساخت. حال اکنون، پوستر های تبلیغاتی سری گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شده است که تمامی جزئیات طراحی این گوشی‌ها را فاش می‌کند.

پوستر های تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ

افشاگر SnoopyTech به‌تازگی چندین تصویر تبلیغاتی بازاریابی از خانواده جدید پرچمداران سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی و برخی جزئیات دیگر سری گلکسی S23 را نشان می‌دهد. تصاویر تبلیغاتی فاش‌شده گلکسی اس 23 اولترا را در رنگ سبز بوتانیک جدید نشان می‌دهد، درحالی‌که گلکسی اس 23 پلاس را می‌توان در رنگ بنفش مه‌آلود مشاهده کرد. گلکسی اس 23 استاندارد نیز در گزینه رنگی گل پنبه‌ای به‌نمایش گذاشته شده است. قابل‌ذکر است که این گوشی‌ها در رنگ استاندارد مشکی فانتوم و رنگ‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

پوستر تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ

پوستر تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 23 عمدتاً طراحی سری این گوشی‌ها را برجسته می‌کند که چندین بار در گزارش‌های مختلف شاهد آن بوده‌ایم. گلکسی اس 23 اولترا طراحی جعبه‌ای با نمایشگر منحنی دارد، درحالی‌که دو مدل دیگر، یعنی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس، دارای نمایشگر تخت و سه ماژول دوربین دایره‌ای هستند که ظاهری مشابه با مدل اولترا در پنل پشتی به آن‌ها می‌دهد.

همچنین، تصاویر تبلیغاتی گلکسی S23 نشان می‌دهد که چگونه سایر محصولات سامسونگ، ازجمله گلکسی بادز و گلکسی واچ، گوشی‌های هوشمند این شرکت را با ویژگی‌های اکوسیستمی تکمیل می‌کنند. سامسونگ آماده است تا سری گلکسی S23 خود را با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 در رویداد Unpacked آینده معرفی کند. این دستگاه‌ها با اندروید 13 همراه با One UI 5.1 عرضه خواهند شد.

پوستر تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ

پوستر تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ

درباره دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا و تمام ویژگی‌های جدید این گوشی، زیاد صحبت شده است. همچنین گزارش شده است که این بار، سامسونگ ممکن است قیمت‌های سری گلکسی S23 را افزایش دهد.

دیدگاه شما درباره پوستر تبلیغاتی سری گلکسی S23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

خواستم بگویم ای کاش می‌توانستم بخرمش
یاد ضرب‌المثل شتر در خواب بیند پنبه دانه افتادم
ولی فکر کنم آرزو بر جوانان عیب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی