حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ رسما اعلام شد: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

نزدیک به ۳ هفته است که می‌دانیم تاریخ رونمایی گلکسی S23 چه تاریخی است اما خب رسمی نبود. امروز تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ رسما اعلام شده و ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ همان روزی است که طرفداران این برند باید به یاد داشته باشند.

تاریخ گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ مشخص شد: معرفی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ

امروز به صورت رسمی تایید شده که گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ و در سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا معرفی خواهند شد. این اولین رویداد حضوری Galaxy Unpacked از زمان شروع همه‌گیری کووید خواهد بود.

همانطور که از طریق شایعات و اشتباه‌های خود سامسونگ می‌دانیم، تمرکز عمده‌ای روی تجربه دوربین گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا خواهد بود. طبیعتا گلکسی اس 23 اولترا بهترین دوربین را خواهد داشت. این اولین گوشی پرچمدار سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. پس از سه سال استفاده سامسونگ از دوربین های 108 مگاپیکسلی بر روی گوشی های پرچمدار خود، یک ارتقا می تواند جذاب باشد.

تیزر رسمی گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ برای رونمایی گلکسی S23

تیزر رسمی گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ برای رونمایی گلکسی S23

گلکسی بوک ۳ هم در این مراسم معرفی می شود

سامسونگ در این مراسم از لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک ۳ نیز رونمایی خواهد کرد. علاوه بر ارتقای سخت افزاری معمول، مجموعه گلکسی بوک ۳ شامل اولین لپتاپ با برند Ultra از برند سامسونگ می شود. همچنین یک گلکسی بوک 3 پرو و یک گلکسی بوک 3 پرو 360 وجود خواهد داشت و می‌توانیم مشخصاتی مانند نمایشگرهای AMOLED، جدیدترین پردازنده‌های اینتل و موارد دیگر را انتظار داشته باشیم.

رویداد Galaxy Unpacked 2023 ساعت ۲۱:۳۰ وقت تهران برگزار خواهد شد. برای علاقه‌مندانی که به این مراسم دعوت نشده‌اند، پخش از طریق کانال YouTube سامسونگ و وب سایت رسمی آن به صورت زنده ارائه می شود.

سامسونگ گوشی‌های هوشمند جدید خود را کمی بیش از یک هفته زودتر از سری گلکسی S22 عرضه می‌کند. در حالی که در حال حاضر چیزی تایید نشده است احتمالا فروش گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra ممکن است اواخر بهمن ۱۴۰۱ آغاز شود.

شما منتظر رونمایی Galaxy S23 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

معمولی و پلاسش چقدر خوشگلن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)