حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر نهایی مدل‌های گلکسی اس 23 سامسونگ از تمامی زوایا منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، سامسونگ

پس از نمایش شماری از تصاویر اولیه Galaxy S23 که روز گذشته به‌صورت آنلاین فاش شد، اکنون تصاویر رسمی و نهایی هر سه عضو خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شده است که طراحی آن‌ها را در تمامی رنگ‌ها و زوایا نشان می‌دهد.

تصاویر نهایی مدل‌های گلکسی اس 23 سامسونگ

نشریه هلندی Nieuwe Mobile و به‌طور جداگانه، افشاگر مشهور، Evan Blass، عصر جمعه تصاویر بازاریابی رسمی از هر سه عضو سری Galaxy S23 سامسونگ را منتشر کردند که این گوشی‌ها را در هر چهار رنگ اصلی و همچنین از تمامی زوایا به‌نمایش می‌گذارد. همان‌طور که پیش از این نیز گزارش شده بود، این رنگ‌ها شامل مشکی فانتوم، کرمی گل پنبه‌ای، سبز بوتانیک و یاسی مه‌آلود هستند.

تصاویر نهایی گلکسی اس 23 اولترا

تصاویر نهایی گلکسی اس 23 اولترا

طبق این تصاویر، گلکسی اس 23 اولترا به‌عنوان نسخه به‌روزشده گلکسی اس 22 اولترا به‌نمایش گذاشته می‌شود به‌طوری‌که طراحی کلی دستگاه تقریباً مشابه نسل پیش است و تفاوت‌های جزئی را می‌توان به کمتر شدن انحنای نمایشگر از هر دو طرف، لنزهای دوربین کمی بزرگتر، حذف قرمزی لنز فوکوس لیزری و هماهنگی حلقه دور سه لنز اصلی دوربین با رنگ بدنه اشاره کرد.

تصاویر نهایی گلکسی اس 23 پلاس

تصاویر نهایی گلکسی اس 23 پلاس

از طرف دیگر، در مدل‌های استاندارد و پلاس شاهد تفاوت‌های بیشتری با نسل پیشین هستیم و سامسونگ تصمیم گرفته است در این مدل‌ها از زبان طراحی مدل اولترا برای لنزهای دوربین استفاده کند. غیر از این مورد، سایر موارد تا حد زیادی با سری گلکسی اس 22 یکسان است.

تصاویر نهایی گلکسی اس 23

تصاویر نهایی Galaxy S23

یک تحول دیگر بین پرچمداران جدید سامسونگ این است که این بار گلکسی اس 23 اولترا در چهار رنگ مشابه با تصویر زمینه یکسان با سایر گوشی‌های این خانواده عرضه می‌شود. برای نمونه گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته در رنگ‌های مشکی، سبز، شرابی و سفید در دسترس بود، درحالی‌که بقیه اعضای سری اس 22 به‌غیر از سفید و مشکی شامل رنگ‌های صورتی و بنفش بودند. این تفاوت در گلکسی اس 21 اولترا که فقط در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای موجود بود، بیشتر نمایان بود.

سامسونگ قرار است سری گلکسی اس 23 را در تاریخ 1 فوریه/12 بهمن به‌صورت رسمی معرفی کند. همچنین صفحه رزرو این دستگاه‌ها از هم‌اکنون به مشتریان علاقه‌مند اجازه می‌دهد تا جای خود را در صف خرید آن‌ها حفظ کنند و با پیش‌سفارش خود تا 100 دلار اعتبار دریافت کنند.

دیدگاه شما درباره طراحی نهایی و رنگ‌بندی خانواده گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

هر روزی که ترنجی رو باز میکنم، باز مجبورم ورود بزنم!
خیلی آزاردهنده شده این موضوع! تازه وقتی تو صفحه یه خبر ورود میزنم، صفحه اصلی ترنجی باز میشه!!!!
اونم از وضعیا کانال تلگرامی که همه پست ها عاری از اطلاعات بدردبخور هستن و کاربر رو مجبور میکنن حتما سایت رو باز کنه!
واقعا از استانداردهای حوزه خبرنگاری 15 سال عقب هستین

TechEnemy

از نظر طراحی سری اس پلاس بنظرم یه طراحی معقول و بی‌نقصه و میشه گفت به تکامل رسیده. البته در عالی بودن سری اولترا شکی نیست ولی باید قبول کرد انتخاب عامه‌ی مردم چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کارکرد عموما سری پلاس خواهد بود. سری اولترا طبق اسمش مختص قشر خاص و حرفه‌ای‌تر طراحی شده، بماند که خیلی از دوستان فقط دوست دارن تاپ‌ترین‌ها رو فقط داشته باشن فارغ از کارایی!
توی کانسپت طراحی سری اولترا دکمه‌های بغل فراموش شده گویا ولی اگر مثل سری پلاس باشه زیبا و خوش ساخته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی