حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برگه مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با این که حد مناسبی از مشخصات گلکسی S23 Ultra سامسونگ را می‌دانیم اما به تازگی اطلاعات کاملی از آن منتشر شده است. برگه مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ لو رفته و اکثر دانسته‌های ما را تایید می‌کند.

برگه مشخصات گلکسی اس ۲۳ اولترا

طبق انتظارات و شایعات قبلی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور جدید ISOCELL HP2 است. این حسگر تصویر دیروز رسما معرفی شد. پرچمدار جدید سامسونگ به همان دوربین‌های تله فوتو ۳ برابر و ۱۰ برابر و دوربین فوق عریض گلکسی S22 Ultra پایبند است، اگرچه TM Roh قول داده است که از طریق پردازش بهبودیافته، عملکرد بهتری خواهند داشت.

گلکسی اس ۲۳ اولترا

گلکسی اس ۲۳ اولترا

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را با نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 در اروپا عرضه می کند. این پوسترها برای وب سایت فرانسوی سامسونگ در نظر گرفته شده و نام تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در آن مشخص است. گفته می‌شود رم 8 یا 12 گیگابایت است و می‌توانیم به جای LPDDR5X حافظه LPDDR5 را ببینیم. چنین تصمیمی این سوال را ایجاد می‌کند که چرا فناوری جدیدتر استفاده نمی‌شود.

صفحه نمایش 6.8 اینچی 2X Dynamic AMOLED با وضوح 1440p و چگالی تصویر 500ppi همراه خواهد بود. محافظ نمایشگر گوریلا گلس Victus 2 خواهد بود که یک پله قوی تر از Victus Plus موجود در S22 Ultra است. از نظر اندازه، تقریباً با نسل قبلی خود یکسان خواهد بود اما تفاوت‌هایی دارد که در هر سه بعد به سختی قابل تشخیص است.

همچنین گلکسی اس 23 اولترا از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 45 واتی استفاده می کند. متاسفانه عقب بودن فناوری شارژ سریع سامسونگ نسبت به برندهای چینی یک‌سال دیگر هم تمدید می‌شود.

گوشی جدید با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 می شود، در حالی که ویژگی های اتصال شامل بلوتوث 5.3، وای فای 6E، NFC و UWB است.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ معرفی خواهد کرد و در رنگ‌های مشکی، بنفش، سبز یا کرم در دسترس خواهد بود. مدل اولترا خانواده پرچمدار سال گذشته سامسونگ از 1250 یورو شروع شد و سوال اینجاست که آیا سامسونگ قیمت ها را افزایش می دهد یا خیر.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۲۳ اولترا با این مشخصات برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)