حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی Poco X5 Pro شیائومی طراحی این گوشی را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، شیائومی

انتظار می‌رود پوکو در هفته‌های آینده از سری جدید گوشی‌های هوشمند Poco X5 خود رونمایی کند. تاکنون، شایعات بسیاری پیرامون Poco X5 و X5 Pro به‌بیرون درز پیدا کرده است. به‌تازگی اما، شیائومی یک تیزر رسمی را به‌اشتراک گذاشته که طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین Poco X5 Pro را نشان می‌دهد.

تیزر رسمی Poco X5 Pro شیائومی

پوکو اخیراً Poco X5 Pro آینده خود را در Flipkart با شعار “آیا آماده رها کردن سرکشی خود هستید؟” به‌اشتراک گذاشته است. این تیزر طراحی Poco X5 Pro را تا حدی فاش می‌کندکه همخوانی آن را با مدل موجود از سری Redmi و یک تصویر زنده فرضی از Poco X5 Pro که چند روز پیش به‌بیرون درز کرده بود، نشان می‌دهد.

Poco X4 Pro 5G در سه‌ماهه اول سال 2022 معرفی شد و به‌نظر می‌رسد شیائومی درحال‌حاضر آماده عرضه یک جانشین مستقیم برای این دستگاه است. همان‌طور که ظاهر اخیر در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه‌های مختلف نشان داده شد، به‌نظر می‌رسد رونمایی از این گوشی بسیار نزدیک است.

تیزر رسمی Poco X5 Pro شیائومی

تیزر رسمی Poco X5 Pro شیائومی

طراحی لو رفته Poco X5 Pro حاکی از آن است که این گوشی دارای سه دوربین پشتی با آرایش مثلثی است. با توجه به این طراحی، پوکو ایکس 5 پرو حداقل می‌تواند شاسی مشترکی با مدل‌های ردمی نوت 12 پرو که اخیراً در چین عرضه شدند، داشته باشد. تصویر فاش‌شده همچنین تأیید می‌کند که Poco X5 Pro مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات می‌تواند شامل اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر 120 هرتز FHD+ AMOLED باشد.

در انتها، به‌نظر می‌رسد که X5 Pro یک دستگاه قدرتمند و شیک با طراحی سازگار با سایر مدل‌های اخیر شیائومی است. مشخصات و ویژگی‌های این گوشی، ازجمله دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، نشان می‌دهد که گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به عکاسی خواهد بود. پوکو ایکس 5 پرو قرار است به‌زودی عرضه شود و طرفداران این برند بی‌صبرانه منتظر رونمایی رسمی از آن هستند.

نظر شما پیرامون Poco X5 Pro شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

رقیب a73 هست
ولی تو صفحه نمایش بعید بدونم ب اون برسع
دوربین ۱۰۸ ب a52s هم نمی‌رسه
دیگه ب a73 بماند
طراحیش جالب نیس و طراحی a73 پخته و بهتره
باتری هم معلوم نیس ولی بهش میاد خوب باشه
ضد آب قوی ندارع در حالی ک a33 داره و نکته جالب ک خوش دست هم نیس ب اندازه a73 و غز ب روز رسانی و رابط کاربری هم نگم بهتره
در کل نهایت بتونه a33 شکست بده اونم ن همع جا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی