حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز لایت 99 دلاری و مدل جدید ایرپادز مکس سال آینده معرفی خواهند شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

تحلیلگر معتبر Ming-Chi Kuo، گزارش می‌دهد اپل تغییراتی را برای سری AirPods درنظر گرفته است، اما انتظار نمی‌رود این تغییرات تا سال آینده محقق شوند. اپل نسل جدیدی از AirPods شامل ایرپادز لایت جدید با قیمت 99 دلاری و نسخه به‌روزشده ایرپادز مکس را در دستور کار دارد.

ایرپادز لایت 99 دلاری و مدل جدید ایرپادز مکس

Kuo دومین تحلیلگری در هفته‌های اخیر است که پس از جف پو در مورد احتمال عرضه مدلی تحت عنوان «AirPods Lite» گزارش می‌دهد. AirPods Lite اپل یک مدل کاملاً جدید در سری AirPods خواهد بود. کو می‌گوید که اپل قصد دارد این دستگاه را با برچسب قیمتی در حدود 99 دلار عرضه کند. درحال‌حاضر، اپل AirPods 2 را با قیمت 129 دلار به‌فروش می‌رساند، درحالی‌که AirPods 3 با قیمت 169 دلار شروع می‌شود.

کو می‌گوید که علاوه‌بر AirPods Lite یا هر چیزی که اپل درنهایت آن‌ را می‌نامد، یک نسخه به‌روزرسانی‌شده از AirPods Max نیز در راه است. مشخص نیست دقیقاً چه چیزی در این محصول جدید خواهد بود، اما این اولین به‌روزرسانی AirPods Max از زمان عرضه مدل اولیه آن در دسامبر 2020 است.

ایرپادز لایت 99 دلاری

ایرپادز لایت 99 دلاری

اکثر کاربران AirPods Max امیدوارند اپل بر ارتقای کیفیت صدا تمرکز کند، شاید با پشتیبانی از پخش صدای بدون افت کیفیت، بهبود کیس حمل آن و تازه کردن طراحی با رنگ‌های جدید. عمر باتری بهبودیافته نیز در صدر لیست علاقه‌مندی‌های AirPods Max 2 قرار دارد.

کو می‌گوید که اپل قصد دارد نسل بعدی ایرپادز را در نیمه دوم سال 2024 عرضه کند. بااین‌حال، این جدول زمانی ممکن است تا سال 2025 کاهش یابد. این بدان معناست که تا آن زمان نباید انتظار تغییرات عمده‌ای در خط تولید AirPods داشته باشیم.

بلومبرگ چند روز پیش گزارش داد که اپل بیشتر توجه خود را به‌سمت هدست AR/VR آینده خود معطوف کرده است که می‌تواند در ماه‌های آینده معرفی شود. به‌این‌ترتیب، انتظار نمی‌رود محصولاتی مانند Apple Watch و AirPods امسال تمرکز زیادی را معطوف خود کنند.

نظر شما درباره ایرپادز لایت 99 دلاری و مدل جدید ایرپادز مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی