حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز لایت اپل به‌عنوان مدل ارزان‌تر AirPods این شرکت احتمالاً امسال معرفی خواهد شد

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می‌رود اپل اواخر سال جاری نسل جدید AirPods خود را با چندین مدل تازه عرضه کند. به‌تازگی، در یادداشت تحلیلگر مشهور اپل، Jeff Pu، وی با تأیید گزارش پیشین اضافه می‌کند که اپل همچنین درنظر دارد تا برای اولین بار از مدل جدید AirPods خود با عنوان ایرپادز لایت در نیمه دوم امسال رونمایی کند که برچسب قیمتی ارزان‌تری نیز خواهد داشت. پو همچنین تأیید می‌کند که AirPods Max جدید نیز اواخر امسال عرضه می‌شود.

ایرپادز لایت اپل

در این گزارش، Pu توضیح می‌دهد که تولید ایرپادز در اواخر سال جاری «به‌لطف عرضه یک مدل ارزان‌تر» افزایش خواهد یافت. گزارش پو به‌طور گسترده بر تأثیر تولید ایرپادز بر زنجیره تأمین کلی اپل و شرکای آن متمرکز است. درمجموع، پو می‌گوید که حجم عرضه ایرپادز در سال 2024 با 4 درصد کاهش نسبت‌به سال گذشته به 55 میلیون دستگاه خواهد رسید که علت اصلی آن «تقاضای ضعیف برای مدل‌های موجود» است.

پو هیچ جزئیات خاص دیگری را در مورد انتظارات از این ایرپادز ارزان‌قیمت که از آن به‌عنوان “AirPods Lite” یاد می‌شود، ارائه نمی‌کند. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، نیز گزارش داده است که اپل درحال کار بر روی یک نسخه ارزان‌تر از ایرپادز خود است که در سال 2024 عرضه خواهد شد. کو پیش‌بینی کرده است که AirPods Lite با قیمت 99 دلار به‌فروش می‌رسد.

ایرپادز لایت اپل

ایرپادز لایت اپل

مارک گورمن از بلومبرگ نیز تاکنون بارها گزارش داده است که اپل قصد دارد ایرپادز نسل چهارم خود را امسال در دو مدل مختلف معرفی کند. انتظار می‌رود هر دو مدل AirPods 4 دارای طراحی جدید و کیس شارژ USB-C باشند، اما فقط یک نسخه بالاتر از ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال پشتیبانی خواهد کرد.

همان‌طور که در گذشته توضیح داده‌ایم، مشخص نیست که Pu و Kuo به همان نسخه سطح پایین‌تر AirPods 4 در گزارش بلومبرگ اشاره می‌کنند یا این یک محصول کاملاً متفاوت است.

نظر شما درباره احتمال معرفی ایرپادز لایت اپل در اواخر سال جاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی