حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی گلکسی اس 23 سامسونگ را ببینید

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

رویداد معرفی سری Galaxy S23 برای تاریخ 1 فوریه/12 بهمن برنامه‌ریزی شده است؛ به این معنی که جریان انتشار اطلاعات این گوشی‌ها در چند روز آینده شدت خواهد گرفت. ما هر سه مدل گلکسی S23 را در ماه‌های گذشته در عکس‌های لو رفته و رندرهای غیررسمی دیده‌ایم. امروز اما، وب‌سایت WinFuture تصاویر رسمی نه‌چندان واضح گلکسی اس 23 را منتشر کرده است که طراحی نهایی و کامل این دستگاه را به‌همراه رنگ‌بندی و والپیپر آن نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی گلکسی اس 23 سامسونگ

این تصاویر گوشی را از تمام زوایای آن نشان می‌دهد. همچنین به ما نشان می‌دهد که لنزهای دوربین پشتی که به‌صورت جداگانه قرار گرفته‌اند، چقدر از بدنه خارج می‌شوند. خوشبختانه، به‌نظر می‌رسد سامسونگ توانسته است بیرون‌زدگی را تا حد ممکن کم نگه دارد، اگرچه دوربین‌ها هنوز هم زمانی که گوشی روی میز قرار می‌گیرند، به‌احتمال‌زیاد باعث لرزش می‌شوند.

تصاویر رسمی گلکسی اس 23

تصاویر رسمی گلکسی اس 23

در مورد لنزهای دوربین جداگانه، این بخشی از تلاش سامسونگ برای حفظ یک طراحی ثابت در تمام مدل‌های سری پرچمدار گلکسی اس آینده و حتی گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمتش است. همان‌طور که انتظار دارید، گلکسی اس 23 استاندارد پنل جلویی صاف و گوشه‌های گردتری نسبت‌به مدل اولترا دارد که گوشی دوم، یک بار دیگر ویژگی انحصاری نمایشگر منحنی را با خود به‌همراه خواهد داشت که بسته به ترجیح شما ممکن است چیز خوبی باشد یا نباشد.

انتظار می‌رود گلکسی اس 23 پایه در چهار رنگ سبز گیاهی، گل پنبه‌ای، یاسی مه‌آلود و مشکی فانتوم در سراسر جهان در دسترس باشد. همچنین چند رنگ انحصاری (مانند سبز روشن، آبی روشن و قرمز روشن) برای کسانی که آن را از وب‌سایت رسمی سامسونگ سفارش دهند، وجود خواهد داشت؛ اگرچه مشخص نیست که این شرکت کدام گزینه‌ها را در بازارهای مختلف ارائه خواهد کرد و آیا هر سه رنگ انحصاری وارد بازار خواهند شد یا خیر.

سامسونگ مطابق روال هرساله، از هم‌اکنون پیش‌فروش گلکسی اس 23 را در وب‌سایت رسمی خود آغاز کرده است.

نظر شما درباره تصاویر رسمی گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TechEnemy

فقط پلاس. طراحی عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی