حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

درباره طراحی Galaxy S23 Ultra سامسونگ ما شایعات متنوعی شنیدیم که شاید خیلی جذاب نباشد اما آن‌چنان بد هم نیست. گفته می شود که طراحی گلکسی S23 Ultra سامسونگ با نسل قبلی خود تفاوت زیادی نخواهد داشت. در ادامه می‌خواهیم رندرهای گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را با هم ببینیم که طراحی مشابه با نسل قبل اما دوربین‌های کمی بزرگتر را نشان می دهد.

رندرهای گلکسی اس ۲۳ اولترا

رندر غیررسمی از گلکسی اس ۲۳ اولترا

رندر غیررسمی از گلکسی اس ۲۳ اولترا

این نما از رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۳ اولترا به ما همه چیزی که باید بدانیم را نشان می دهد. البته توجه داشته باشدی که این رندر بر اساس شایعات بوده و شاید محصول نهایی با آن متفاوت باشد.

از شباهت‌های قابل توجه که بگذریم می رسیم به بزرگترین تفاوتی بین Galaxy S23 Ultra و Galaxy S22 Ultra وجود دارد. طراحی فریم فلزی دستگاه در لبه ‌های سمت راست و چپ متفاوت با نسل‌های قبلی دیده می شود. با وجود اینکه همچنان لبه‌های قاب پشتی و نمایشگر خمیده است اما ضخامت بخش آلومینیومی بیشتر شده و این بخش شاید تخت نباشد اما به تخت بودن میل می کند.

طراحی دوربین ها دقیقا مانند نسل قبلی است اما خیلی اندک به نظر می رسد که بزرگتر شده باشند. با این حال به نظر شخصی من این نمی تواند یک موضوع بد باشد. به هر صورت از آیفون ۱۲ پرو تا آیفون ۱۴ پرو ما یک طراحی دوربین را می بینیم که هر ساله کمی بزرگتر می شود.

همانند گلکسی اس ۲۲ اولترا این دستگاه نیز در لبه پایینی خود جایگاه مخصوص S Pen را دارد که درون آن جای می گیرد. البته در طرف پورت USB C ۲ حفره وجود دارد که به نظر می رسد به میکروفون‌های لبه پایین مربوط شود.

رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۳ اولترا

رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۳ اولترا

در بخش جلویی چون از تصویر زمینه Galaxy S22 Ultra استفاده شده، شباهت این رندر با نسل قبلی بیش از پیش به چشم می‌آید. با این حال برای دوربین سلفی همان سوراخ نمایشگر دایره‌ای تکی کوچک تصور می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی S23 Ultra با این طراحی زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)