حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آن‌ها در یک پوستر تبلیغاتی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

درفاصله‌‌ی کمی بیش از یک ماه تا رونمایی رسمی از سری گلکسی اس 23 سامسونگ که برای تاریخ 1 فوریه/12 بهمن شایعه شده است، پرچمداران آینده این شرکت شامل +Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra ازطریق یک پوستر تبلیغاتی فاش شده‌اند که طراحی این گوشی‌ها را در رنگ خاص آن‌ها نشان می‌دهد.

طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آن‌ها

وب‌سایت 91Mobiles اخیرا تصاویر بازاریابی سری گلکسی اس 23 را منتشر کرده است که گلکسی S23+ ،Galaxy S23 Ultra و دستگاه‌های پوشیدنی حال‌حاضر مانند Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Watch 5 را نشان می‌دهد. همچنین در این تصاویر، گلکسی S23 Ultra و +S23 به‌ترتیب در رنگ سبز و صورتی دیده می‌شوند. این‌ها همان رنگ‌های خاصی هستند که چندی پیش فاش شده بودند و انتظار می‌رفت که سامسونگ از آن‌ها برای تبلیغ گوشی‌های پرچمدار آینده خود استفاده کند.

طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آن‌ها

طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آن‌ها

غول کره‌ای همچنین طراحی جزیره دوربین را که در گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 دیده بودیم، از مدل استاندارد و پلاس اس 23 حذف کرده است. نتیجه آنکه +Galaxy S23 اکنون دارای طراحی ظاهری است که بیشتر با Galaxy S22 Ultra مطابقت دارد و از لنزهای دوربین جداگانه به‌صورت حلقه در پنل پشتی خود بهره می‌برد. همچنین این دستگاه برخلاف مدل اولترا با لبه‌های تیز، دارای لبه‌های کمی خمیده است. انتظار می‌رود مدل پایه گلکسی S23 نیز طراحی مشابهی داشته باشد، اگرچه به‌دلیل استفاده از نمایشگر کوچک‌تر، ابعاد کلی و ظرفیت باتری کوچک‌تری دارد.

گلکسی اس 23 اولترا اما، بسیار شبیه به نسل قبلی خود است. بااین‌حال، تغییرات ظریفی نیز در آن وجود دارد، مانند حلقه‌‌های سه لنز اصلی دوربین آن که اکنون هم‌رنگ بدنه دستگاه می‌باشد. لازم به یادآوری است که گلکسی اس 22 اولترا فعلی حلقه‌های مشکی دور لنزهای دوربین پشتی خود دارد. این دستگاه همچنان دارای یک سوراخ نمایشگر مرکزی برای تعبیه دوربین جلو است که طبق گزارش‌ها، به سنسور 12 مگاپیکسلی ارتقایافته مجهز خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی