حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست AR/VR اچ تی سی Vive XR Elite رسما معرفی شد: ۱۰۹۹ دلار

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی در نمایشگاه CES 2023 یک هدست واقعیت ترکیبی جدید از سری Vive خود را معرفی کرده است. هدست جدید Vive XR Elite که جز هدست‌های AR/VR این شرکت محسوب می شود با قیمت ۱۰۹۹ دلار در دسترس است.

اچ تی سی Vive XR Elite

هدست جدید اچ تی سی Vive XR Elite با قیمت ۱۰۹۹ دلار و برای رقابت با سری هدست های متا Quest و هدست واقعیت ترکیبی آینده که اپل در حال حاضر روی آن کار می کند، ساخته شده است.

وایو XR Elite از تعدادی بازی و نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند که HTC قبلاً در هدست‌های واقعیت مجازی نسل قبلی خود ارائه کرده بود. علاوه بر این، جنبه تجربه واقعیت ترکیبی این دستگاه امکان نمایش ویدیوی تمام رنگی را فراهم می کند.

اچ تی سی Vive XR Elite

اچ تی سی Vive XR Elite

به عبارت دیگر Vive XR Elite فقط برای بازی نیست، بلکه برای محتوای غیرفعال در یک بسته نسبتا سبک تر نیز ساخته شده است. جدیدترین هدست Vive تنها 625 گرم وزن دارد که آن را از Meta Quest 2 سنگین تر می کند، اما کمی سبک تر از Quest Pro با وزن 722 گرم است.

این هدست دارای عملکرد واقعیت ترکیبی با دوربین های رنگی و حسگر عمق برای بهبود آگاهی از موقعیت است. متا همچنین در ابتدا قصد داشت این قابلیت را در Quest Pro هم ارائه دهد.

هدست اچ تی سی وایو XR Elite دارای رزلوشن 2K پیکسل در هر چشم، میدان دید مورب 110 درجه، رفرش‌ریت 90 هرتز، 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه نه چندان جدید کوالکام Snapdragon XR2 است. این تراشه اواخر سال ۲۰۱۹ رونمای شد.

اسنپدراگون ایکس آر ۲ (Snapdragon XR2) با پشتیبانی از 5G برای هدست های واقعیت افزوده رسما معرفی شد

قابل ذکر است که این هدست یک حالت عینک را ارائه می دهد که اساساً هدست را سبک تر می کند. این به شما امکان می‌دهد بند و باتری را بردارید و آنها را با یک جفت تکه پلاستیکی که روی گوش‌های شما قرار می‌گیرند جایگزین کنید، که وزن را حدود 240 گرم کاهش می‌دهد. هدست جدید اچ تی سی 1099 دلار آمریکا قیمت دارد که درون جعبه خود یک باتری و دو کنترلر حرکتی را ارائه می‌کند.

نظر شما درباره هدست جدید HTC چیست؟ برند تایوانی در مسیر صحیحی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اچ تی سی به خودت بیا مرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)