حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محتویات جعبه وان پلاس ۱۱ را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

می دانیم که ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ شاهد رونمایی رسمی از OnePlus 11 در چین خواهیم بود. تا روز رونمایی مشخصا اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. مثلا همین حالا و قبل از معرفی رسمی می‌توانید محتویات جعبه وان پلاس ۱۱ را ببینید.

محتویات جعبه وان پلاس ۱۱

طبق انتظار، وان پلاس 11 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای دوربین پشتی سه گانه خواهد بود که توسط Hasselblad سفارشی شده است. صفحه نمایش دولبه خمیده AMOLED با وضوح 2K و رفرش‌ریت 120 هرتز در پرچمدار آینده OnePlus موجود خواهد بود.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، یک قاب، سرشارژر، کابل شارژر، سوزن سیم‌کارت، چند برچسب و دفترچه راهنما درون جعبه وان پلاس ۱۱ وجود خواهد داشت.

مشخصات احتمالی OnePlus 11

همانطور که گفتیم، وان پلاس ۱۱ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی E4 AMOLED با رزولوشن 2K (3216 x 1440 پیکسل) و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. همانطور که در رندرهای قبلی دیدیم، وان پلاس 11 دارای صفحه نمایش دولبه خمیده با سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ خواهد بود.

تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 در قلب پرچمدار آینده OnePlus خواهد تپید. پردازنده گرافیکی Adreno 740 این تراشه توان قابل توجهی برای پشتیبانی آن در بازی ها و موارد دیگر دارد.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 100 واتی در وان پلاس ۱۱ موجود خواهد بود. پرچمدار OnePlus از حافظه داخلی UFS 4.0 و رم LPDDR5X استفاده خواهد کرد و در سه مدل زیر ارائه می شود:

۱- 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی

۲- 16 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی

۳- 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی

سیستم دوربین سه گانه OnePlus 11 با همکاری Hasselblad توسعه پیدا می کند. پرچمدار OnePlus دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی به عنوان دوربین اصلی خود خواهد بود. دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی در کنار این دوربین قرار خواهند داشت. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم روی این دستگاه وجود دارد تا ۴ دوربین با ۴ رزلوشن مختلف را روی آن تجربه کنید!

رنگ های سبز و مشکی دو گزینه موجود برای OnePlus 11 هستند. وزن آن 205 گرم بوده با رابط کاربری ColorOS 13.0 مبتنی بر Android 13 عرضه می شود. این دستگاه دارای گواهی IP54 و محافظ Corning Gorilla Glass خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار جدید وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)