حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور دی ۱۴۰۱ + مقایسه با آذر ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اگر قصد خرید خودرو داشته باشید یا علاقه مند به این بازار هستید، حتما می‌دانید که نیمه دوم پاییز ۱۴۰۱ بازه برگ‌ریزانی (!) برای بررسی قیمت‌های خودرو بود. افزایش عجیب و شدید که بیشتر بی‌پایه و اساس به نظر می‌رسد در بازار خودرو شکل گرفته و به دنبال آن، شرکت‌های مونتاژی داخلی هم لیست قیمت‌های خود را به روز می‌کنند. این بار نوبت به KMC یا کرمان موتور است. افزایش قیمت محصولات کرمان موتور دی ۱۴۰۱ اعلام شده و در این مطلب به مقایسه با لیست قیمت آذر ۱۴۰۱ خواهیم پرداخت.

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور دی ۱۴۰۱

با اینکه آذرماه ۱۴۰۱ هم شاهد افزایش قیمت محصولات کرمان موتور بودیم اما آن افزایش قیمت شدید نبود. با این حال دی ۱۴۰۱ شاهد افزایش قیمت ماهانه متوالی هستیم که این بار قابل توجه‌تر است. گران‌ترین خودرو این شرکت در دی ماه ۱۴۰۱ و در کارخانه به مرز ۱.۵ میلیارد تومان تنه می‌زند.

همانطور که در جدول زیر برای قیمت دی ماه خودروهای کرمان موتور می‌بینید، KMC K7 به عنوان یک محصول پرچمدار شاسی بلند متوسط محسوب می‌شود با قیمت رسمی ۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان در دسترس است. این خودرو افزایش قیمت ۱۴۰ میلیون تومانی را تجربه می‌کند که کمی بیشتر از ۱۰٪ قیمت ماه قبل‌ش است.

لیست قیمت محصولات کرمان موتور دی ۱۴۰۱

لیست قیمت محصولات کرمان موتور دی ۱۴۰۱

پرچمدار محصولات سدان KMC که KMC J7 است نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومانی نسبت به قیمت ۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومانی خود افزایش ۱۲۰ میلیون تومانی را ثبت می‌کند که کمی کمتر از ۱۰٪ افزایش را دارد.

ارزان‌ترین محصول این برند یک سدان اقتصادی به نام جک J4 آپشنال یا جدید است که از ۵۳۵ میلیون تومان به ۵۸۵ میلیون تومان می‌رسد، یک افزایش کمتر از ۱۰ درصدی.

دیگر محصولات از جمله جک S5، S3 و جک T8 نیز با افزایش قیمت همین محدود ۱۰ درصدی (کمی بیشتر، کمی کمتر) در دی ماه ۱۴۰۱ برای خرید در دسترس هستند.

نظر شما درباره قیمت جدید محصولات کرمان موتور چیست؟

لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۱

لیست قیمت کارخانه سایپا دی ۱۴۰۱

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)