حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

با شروع دی‌ماه کم کم شاهد انتشار لیست قیمت کارخانه خودروهای داخلی هستیم. چند روز پیش لیست قیمت کارخانه سایپا دی ۱۴۰۱ منشتر شد و حالا نوبت به ایران خودرو است. امروز لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۱ شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۱

ایران خودرو با انتشار لیست رسمی قیمت محصولات خود برای دی ماه ۱۴۰۱ نشان داد که افزایش خاصی در محصولات خود در نظر ندارد. این قیمت ها برای تعهدات جاری این شرکت اعلام شده و اگر طرح فروش فوق‌العاده با این این قیمت‌ها عرضه خواهند شد.

همانطور که می‌بینید، در این لیست پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که با عنوان ۲۰۶ معمولی ارائه شده قیمت نهایی ۱۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی دارد. همچنین پس از آن پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس دوگانه سور با قیمت ۱۵۰ میلیون و  پانصد هزار تومانی قرار دارد.

گران قیمت‌ترین محصول ایران خودرو در این لیست را می‌توان دنا پلاس توربو اتوماتیک دانست که ۳۹۷ میلیون تومان قیمت دارد. در این لیست نام برخی محصولات مانند تارا دیده نمی‌شود. این شرکت می‌گوید اگر نام خودوریی در لیست نیست، یعنی این ماه تعهد تحویل ندارد. البته این موضوع برای قیمت نام تارا از لیست قیمت کمی عجیب است چون حتما تعهد تحویل در این ماه باید داشته باشد.

لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۱

لیست قیمت کارخانه ایران خودرو دی ۱۴۰۱

نظر شما درباره این لیست قیمت چیست؟

لیست قیمت کارخانه سایپا دی ۱۴۰۱

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)