حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جهانی ردمی بند ۲ شیائومی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، گجت‌های پوشیدنی

شیائومی ماه گذشته Redmi Band 2 را در کنار Redmi Watch 3 در چین عرضه کرد. این گجت پوشیدنی سبک وزن و مقرون به صرفه به زودی با عرضه در اروپا به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد. در همین راستا قیمت جهانی ردمی بند ۲ شیائومی لو رفته است.

قیمت جهانی ردمی بند ۲

آنطور که در این گزارش غیررسمی آمده است، Redmi Band 2 در بازار جهانی با برچسب قیمت 34.99 یورو (یا معادل 38 دلار آمریکا) وارد اروپا خواهد شد. مشخص نیست که آیا این قیمت خرده فروشی معمولی آن خواهد بود یا فقط قیمت ویژه برای فروش اولیه آن.

برای مقایسه بد نیست یادآوری کنیم که Redmi Band 2 با قیمت معادل ۲۳ یورو یا ۲۵ دلار امریکا در چین عرضه شد. در هر صورت، Redmi Band 2 به عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین دست‌بندهای هوشمند است.

ردمی بند ۲

ردمی بند ۲

دستبند هوشمند Redmi Band 2 دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی TFT با ضخامت 9.99 میلی متر و وزن 14.9 گرم است. ویژگی‌ها خاص آن شامل پایش وضعیت خواب، پایش میزان اکسیژن خون یا Sp02 و نظارت بر ضربان قلب است. همچنین بیش از ۱۰۰ ظاهر گرافیکی برای ساعت، بیش از ۳۰ حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر (فشار ۵ اتمسفر) و عمر باتری تا 14 روز وجود دارد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا ردمی واچ 3 هم در اروپا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما درباره قیمت ردمی بند ۲ برای بازار جهانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)