حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ ال جی Velvet هفته آتی ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ال‌جی، اندروید ۱۲

اندکی پس از اعلام خروج ال جی از بازار موبایل، این شرکت کره ای تایید کرد که به ارائه به روز رسانی های نرم افزاری برای دستگاه های موجود خود ادامه خواهد داد. یکی از آخرین گوشی های محبوب ال جی در ایران همین Velvet بود. اگر شما از خریداران این گوشی هوشمند زیبا هستید، خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت اندروید ۱۲ ال جی Velvet هفته آتی ارایه خواهد شد.

آپدیت اندروید ۱۲ ال جی Velvet

ال جی به کاربران اطمینان داد که حداکثر ۳ ارتقاء سیستم‌عامل اندروید را برای همه گوشی‌های پریمیوم منتشر شده در سال ۲۰۱۹ یا بعد از آن منتشر خواهد کرد، در حالی که مدل‌های مقرون‌به‌صرفه ای که در سال ۲۰۲۰ یا بعد از آن عرضه می‌شوند، ۲ ارتقاء سیستم‌عامل دریافت خواهند کرد.

همانطور که قول داده شده بود، این شرکت اکنون اعلام کرده است که در حال کار بر روی ارائه اندروید 12 به LG Velvet است که  در سه ماهه اول 2022 اتفاق می افتد، بازی که حالا از نیمه عبور کرده است.

ال جی ولوت

ال جی ولوت

طبق پست اخیر در وب سایت پشتیبانی ال جی، LG Velvet به روز رسانی اندروید 12 خود را در سه ماهه اول سال جاری میلادی دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که کاربران LG Velvet باید ظرف چند هفته آینده این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

متأسفانه، این پست هیچ جزئیات دیگری درباره به‌روزرسانی به اشتراک نمی‌گذارد و بیان می‌کند که جدول زمانی انتشار فوق‌الذکر فقط برای بازار خانگی ال‌جی در کره جنوبی اعمال می‌شود.

این ما را به این باور می رساند که نسخه اسنپدراگون 765 ال جی Velvet اولین نسخه ای خواهد بود که اندروید 12 را دریافت می کند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا ال جی این به روز رسانی را برای مدل 4G ال جی ولوت با تراشه اسنپدراگون 845 و دیمنسیتی 1000C منتشر خواهد کرد یا خیر. مدل اسنپدراگون ۸۴۵ در بازار ایران ارایه شده بود.

علاوه بر این، این پست نشان می‌دهد که ال‌جی به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای گوشی های زیر در همین بازه زمانی ارایه خواهد کرد:

  1. ۱- ال جی Wing
  2. ۲- ال جی Q51
  3. ۳- ال جی Q52
  4. ۴- ال جی Q61
  5. ۵- ال جی Q92

متاسفانه اما جزئیات بیشتری در مورد به‌روزرسانی‌های امنیتی به اشتراک نمی‌گذارد. این برنامه به روز رسانی امنیتی نیز محدود به بازار کره است و ما هیچ اطلاعاتی از ال جی در رابطه با زمان بندی به روز رسانی نرم افزار برای سایر بازارها نداریم.

ال جی ولوت آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت می کند؟

برای یادآوری باید بگویم که تمامی نسخه‌های LG Velvet با اندروید 10 پیش فرض عرضه شدند. ال‌جی سال گذشته آپدیت اندروید ۱۱ ال جی Velvet را عرضه و تأیید کرده است که این دستگاه آپدیت اندروید 13 را نیز دریافت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عملکرد این شرکت کره ای در ارایه آپدیت اندروید ۱۲ چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)