حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اوپو Find X6 فاش شد: استفاده از سه دوربین 50 مگاپیکسلی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

ماه گذشته، افشاگر مشهور، Digital Chat Station، ادعا کرد که نسل جدید گوشی پرچمدار 2023 اوپو با نام Find X6 Pro دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت خود خواهد بود که انتظار می‌رود یکی از آن‌ها لنز پریسکوپی بوده و لنز اصلی نیز به سنسور 1 اینچی مجهز شود. حال امروز، این افشاگر بار دیگر مشخصات مدل استاندارد اوپو Find X6 را فاش کرده است که در بخش دوربین، حداقل ازنظر تعداد لنزها و رزولوشن سنسورها، با مدل پرو مطابقت دارد.

مشخصات اوپو Find X6

طراحی گوشی پرچمدار OPPO Find X6 Pro چندی پیش طی رندرهای غیررسمی فاش شد که ماژول دوربین پشتی را بسیار متفاوت‌تر از مدل قبلی سری X5 خود نشان می‌داد. افشای اطلاعات همچنین ممکن است این گمانه‌زنی را ایجاد کند که مدل استاندارد X6 نیز با همان ماژول دوربین بزرگ با برند هاسلبلاد در پشت خود عرضه خواهد شد.

افشاگری تازه اما، حاکی از آن است که X6 «چهره» خاص خود را خواهد داشت. بااین‌حال، این یکی از ماژول دوربین مربعی بهره خواهد برد که ازنظر اندازه، کماکان بزرگ است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط Digital Chat Station، این دوربین دارای تمام مزایای بالقوه عکاسی نسل بعدی OPPO خواهد بود؛ به‌جز استفاده از سنسور دوربین 1 اینچی سونی که در انحصار مدل پرو این خانواده باقی خواهد ماند.

مشخصات اوپو Find X6

مشخصات اوپو Find X6

بنابراین، X6 همچنان می‌تواند برای سنسورهای سه‌گانه از رزولوشن 50 مگاپیکسلی استفاده کند که شامل یک لنز اصلی از نوع سونی IMX890 با دیافراگم f/1.8 و OIS درکنار یک لنز فوق‌عریض و یک لنز زوم اپتیکال 2 یا 3 برابری خواهد بود.

این اجزا می‌توانند ماژول دوربین Find X6 جدید را 3.1 میلی‌متر دیگر از بدنه شیشه‌ای به ضخامت 9.2 میلی‌متر بیرون بیاورند و وزن کلی این دستگاه را به حدود 207 گرم برسانند؛ 18 تا 22 گرم بیشتر از نسخه استاندارد سری 13 شیائومی.

درنهایت، امیدواریم، مزیت احتمالی X6 ازنظر رزولوشن دوربین عقب، این مقدار حجم و وزن اضافی را جبران کند.

نظر شما درباره مشخصات دوربین اوپو Find X6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی