حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اوپو Find X6 طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی پرچمدار این شرکت را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، رندر

اوپو قرار است نسل جدید گوشی‌های تاشو Find N2 و Find N2 Flip خود را در تاریخ 15 دسامبر در چین معرفی کند. پس از عرضه‌ی سری Find N، این شرکت تمرکز خود را به مدل‌های Find X6 و X6 Pro معطوف خواهد کرد که احتمالاً در سه‌ماهه اول سال 2023 معرفی می‌شوند. حال، افشاگر مشهور، Evan Blass، رندر Find X6 را منتشر کرده است که از طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی پرچمدار آینده اوپو با ماژول دوربین بزرگ و عجیب آن حکایت دارد.

رندر اوپو Find X6

این رندر گوشی هوشمند Find X6 با ظاهر ممتاز با پنل پشتی سفید را به‌نمایش می‌گذارد که به‌نظر می‌رسد از شیشه یا سرامیک ساخته شده است. جزیره بزرگ و مستطیلی دوربین دارای سه لنز در داخل، همراه با فلاش دوگانه LED به شکل قرص است.

لنز سوم در ترکیب دوربین، مربوط به لنز زوم پریسکوپی است. همچنین می‌توانید متن حک‌شده “Powered by MariSilicon” را بین لنز پریسکوپی و فلاش LED مشاهده کنید. همچنین در زیر آن یک صفحه مستطیل شکل وجود دارد که نشان تجاری Hasselblad را در خود جای داده است.

برای یادآوری، Find X3 و X3 Pro دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بودند. Find X5 و X5 Pro با یک جزیره دوربین ذوزنقه‌ای عرضه شدند. از این‌رو، به‌نظر می‌رسد که Find X6 Pro نیز از طراحی مشابه Find X6 برخوردار باشد.

رندر اوپو Find X6

رندر اوپو Find X6

شایعات پیرامون Find X6 ادعا کرده‌اند که این گوشی پرچمدار نمایشگر OLED با وضوح 1.5K را ارائه می‌دهد و همچنین برخلاف نسل گذشته، از چیپست نه‌چندان جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند.

همچنین ممکن است این گوشی پرچمدار دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 باشد. در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS قرار داده شده که احتمالا ابعاد 1 اینچی دارد. باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی، از دیگر مشخصات این دستگاه محسوب می‌شود.

نظر شما درباره رندر اوپو Find X6 و طراحی این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی