اخیراً گوشیهای هوشمند پرچمدار Xiaomi 13 شامل دو مدل با نامهای شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو با یک رویداد بزرگ توسط این شرکت در چین معرفی شدند. یکی از قابلتوجهترین بخشهای Xiaomi 13، گزینههای رنگی جدید این گوشی بود. درحقیقت مدل استاندارد شیائومی 13 از رنگ های متنوع و بعضاً بیش از اندازه پررنگ و اصطلاحاً جیغ استفاده میکند. این موضوع اما، با فلسفه طراحی همراه بوده که مدیرعامل شیائومی بهتازگی آن را بهاشتراک گذاشته است.
این پالت رنگی جاهطلبانه برای آخرین گوشی پرچمدار شیائومی، ایده Lei Jun، مدیرعامل این شرکت، است. اما علت اصلی انتخاب چنین رنگبندی برای این دستگاه چیست؟ به نظر شما این رنگها معنای خاصی دارند؟ جواب این سؤال مثبت است.
لی جون اخیراً پستی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo بهاشتراک گذاشته است. او در این پست از علاقه خود به خودروهای اسپورت صحبت کرد. لی جون در مورد صرف زمان زیادی برای تحقیق در مورد خودروهای اسپرت برای چندین سال، بیان داشت که طراحی هر خودروی اسپورتی را عالی میداند. او میگوید که هر مدل ماشین اسپرت معروف رنگهای متمایز خود را دارد. فراری قرمز، بوگاتی آبی، لامبورگینی زرد، AMG سبز و مک لارن خاکستری. درحقیقت، رنگبندی خاص و متنوع شیائومی 13 شامل رنگ خودروهای اسپرتی که لی جون آنها را دوست دارد.
مدیرعامل شیائومی که میخواهد قدمی متفاوت و منحصربهفرد در بازار گوشیهای هوشمند بردارد، هنگام تعیین رنگهای دستگاه از خودروهای اسپورت الهام گرفته است. درواقع، ما شاهد حرکت مشابهی در دستگاههای Redmi K50 Gaming و Redmi K50 Ultra بودهایم؛ گوشیهای ویژه سری Redmi K50 که با همکاری تیم F1 مرسدس AMG Petronas تولید شدند. بنابراین عشق لی جون به ماشینهای اسپورت مربوط به زمانهای گذشته است.
دیدگاه شما پیرامون فلسفه رنگ های جالب گوشی پرچمدار شیائومی 13 از زبان مدیرعامل این شرکت چیست؟