حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توافق اوپو و هواوی بر سر اشتراک پتنت 5G و سایر ارتباطات سلولار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، هواوی

شرکت‌های چینی اوپو و هواوی اخیرا بر سر یک قرارداد بین‌المللی مجوز ثبت اختراع توافق کرده‌اند. قرارداد جدید استانداردهای ارتباطات سلولار ازجمله ارتباطات 5G را پوشش می‌دهد. Feng Ying، مدیر ارشد مالکیت معنوی اوپو، بیان داشت که این برند از دستیابی به یک توافق مجوز متقابل با هواوی بسیار خرسند است. به‌گفته‌ی Ying، این قرارداد کاملاً نشان‌دهنده احترام و به رسمیت شناختن هواوی و اوپو برای قدرت مالکیت معنوی یکدیگر است.

توافق اوپو و هواوی

قرارداد جدید یک روند برد-برد برای هر دو شرکت محسوب شده و هر دو نهاد را در یک محیط پیشرفته قرار می‌دهد تا از قدرت خود برای حداکثر تأثیر تجاری استفاده کند. این قرارداد از حل‌وفصل مسائل مربوط به مجوز مالکیت معنوی ازطریق مشاوره دوستانه و احترام متقابل به ارزش ثبت اختراع حمایت می‌کند. هواوی می‌گوید طی دو دهه گذشته چندین بسته پتنت با ارزش تشکیل داده و از دستیابی به توافق مجوز متقابل بسیار خوشحال است. هواوی انتظار دارد که ترتیبات جدید چرخه نوآوری سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری مجدد در تحقیقات استاندارد با ارزش بالا را ارتقا دهد.

هواوی دارای پتنت‌های متعددی است که شامل 5G، وای‌فای، صدا و تصویر می‌شود. توافق‌نامه جدید، نوآوری و سرعت تحقیقات را در سطح جهانی ارتقا خواهد داد. همچنین محصولات و خدمات رقابتی‌تری را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. هر دو شرکت امیدوارند که قرارداد جدید متقابل، مجوز شروع دوره رشد و توسعه سریع‌تر باشد. این توافق از زمان تحریم هواوی توسط ایالات‌متحده بسیار سودمند خواهد بود.

توافق اوپو و هواوی

توافق اوپو و هواوی

پیش از تحریم ایالات‌متحده، هواوی رهبر جهانی در تحقیقات 5G و 6G بود. این شرکت با مجموعه‌ای از قراردادها برای زیرساخت‌ها در چندین حوزه قضایی، جایگاهی برای خود ایجاد کرده بود. جزئیات دقیق توافق‌نامه مجوز متقابل جدید اوپو و هواوی درحال‌حاضر مشخص نیست. بااین‌حال، ما انتظار داریم هر دو برند به‌طور کامل از مفاد توافق‌نامه برای گسترش نهایی ترازنامه خود استفاده کنند.

نظر شما درباره مشارکت دو کمپانی هواوی و اوپو در سطح جهانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی