حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین پتنت اپل واچ صفحه نمایش انعطاف پذیر این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، حق اختراع، ساعت هوشمند

همگی می‌دانیم که اپل به طور بی وقفه برای نوآوری و پیشبرد مرز های فناوری در گجت های پوشیدنی تلاش می‌کند. آخرین پتنت اپل واچ، صفحه نمایش انعطاف پذیر این محصول را نشان می‌دهد که کاملاً دور مچ کاربر پیچیده شده و اطلاعات را از تمام زوایا نشان می‌دهد.

آخرین پتنت اپل واچ منتشر شد: قابلیت نشان دادن محتوا در تمام زوایا به لطف نمایشگری منعطف 

آخرین پتنت اپل واچ با نام «Display Module And System Applications» ثبت شده است. این حق اختراع، افکار اپل را در مورد استفاده از نمایشگر قابل انعطاف در یک ساعت هوشمند نشان می‌دهد. این نوآوری، منطقه نمایش اطلاعات را فراتر از صفحات دایره ای شکل یا مستطیلی شکل سنتی، گسترش خواهد داد و امکانات جدیدی را برای تغییرات و عملکرد رابط کاربری ارائه می‌کند.

آخرین پتنت Apple Watch

اپل قصد دارد هم صفحه نمایش ساعت و هم بند را برای انطباق با اندازه مچ کاربر بهینه کند. علاوه بر مزایای ارگونومیکی، فناوری «نمایشگر منعطف» می‌تواند در را به روی مجموعه‌ای کاملاً جدید از برنامه‌ها و امکانات باز کند. البته لازم به ذکر است که تلاش های بخش تحقیق و توسعه اپل فقط به Apple Watch محدود نمی‌شود. آخرین پتنت اپل توضیحات زیادی دارد. این حق اختراع شامل ۲۸ صفحه و حدود ۱۰,۰۰۰ کلمه است. مانند همیشه لازم است که به یاد داشته باشید، ثبت یک پتنت توسعه و یا عرضه محصول خاصی را تضمین نمی‌کند. اما بینش های ارزشمندی را در مورد مسیری که اپل در حال حرکت است، ارائه می‌کند. این حق اختراع تعهد اپل در به پیش بردن مرز های فناوری گجت های پوشیدنی را نشان می‌دهد.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اگر اپل موفق شود این پتنت را تولید و عرضه کند، صنعت ساعت های هوشمند متحول شده و استاندارد های جدیدی برای گجت های پوشیدنی ایجاد خواهد شد. تصور صفحه نمایش انعطاف پذیری که در اپل واچ به کار گرفته شده بسیار هیجان انگیز است؛ و نوید یک تجربه کاربری منحصر به فرد و ادغام یکپارچه فناوری در زندگی روزمره را می دهد. تنها زمان مشخص می‌کند که این دیدگاه نوآورانه به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. اما یک چیز مسلم است: اپل به الهام بخشیدن و شکل دادن آینده فناوری گجت های پوشیدنی ادامه می‌دهد.

پتنت جدید اپل برای صفحه کلید مک بوک به دکمه‌های پویا و قابل تغییر اشاره دارد

نظر شما چیست؟ آیا این حق اختراع جدید اپل در واقعیت نیز به کار گرفته خواهد شد یا تنها بر روی کاغذ باقی خواهد ماند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی