حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Xiaomi Watch S2 با قابلیت سنجش ترکیب بدنی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

شاید Xiaomi را بیشتر با Bandهای ارزان و هوشمندش بشناسیم اما این برند ساعت‌های هوشمند و حتی نمونه‌های پرچمدار این دسته را هم می‌سازد. برای مثال در رویداد امروز این شرکت شاهد رونمایی از ساعت هوشمند Xiaomi Watch S2 با قابلیت سنجش ترکیب بدنی هستیم.

ساعت هوشمند Xiaomi Watch S2

شیائومی واچ اس ۲ با طراحی دایره‌ای در دو اندازه 42 و 46 میلی متر عرضه می‌شود. این ساعت دارای ۲ دکمه فیزیکی مستطیل شکل در سمت راست است. شیائومی برای بدنه آن از استیل ضدزنگ و شیشه یاقوت کبود استفاده می‌کند. از نظر مقاومت در برابر آب نیز تا عمق 5 متری مقاوم است.

مدل 42 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی و مدل 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی است. هر دو ساعت دارای پنل AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل هستند.

اندازه‌گیری شاخص توده بدنی با شیائومی واچ اس ۲

اندازه‌گیری ترکیب بدنی با شیائومی واچ اس ۲

از نظر سلامت و تناسب اندام، شیائومی واچ S2 مجهز به سنسور ضربان قلب و SpO2 یا سنجش میزان اکسیژن خون است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی با قابلیت اندازه گیری ترکیب بدن همراه می شود که یکی از قابلیت‌های کلیدی رقیب سامسونگی‌اش محسوب می‌شود و اپل واچ چنین قابلیتی را ندارد.

اندازه گیری ترکیب بدن + اندازه گیری دما پوست

قابلیتی که می تواند داده‌هایی مانند درصد چربی، توده عضلانی اسکلتی، حجم پروتئین و موارد دیگر را اندازه گیری کند. برای استفاده از این موضوع کاربران باید مانند تصویر بالا دو انگشت خود را روی دکمه های کناری قرار دهند.

همچنین این ساعت هوشمند می تواند دمای پوست را اندازه گیری کند. قابلیت‌های دیگری همچون پایش خواب و استرس، سیکل قاعدگی زنان و تمرینات تنفسی است و از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

ساعت شیائومی S2 دارای میکروفون و بلندگوی داخلی برای تماس روی بلوتوث است. همچنین یک ویژگی ردیابی ایمنی وجود دارد که به مخاطبین از پیش تنظیم شده کاربر درخواست کمک ارسال می کند.

شیائومی واچ S2 با پشتیبانی از GPS، بلوتوث 5.2 و NFC همراه است. مدل 46 میلی‌متری از یک باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند و ادعا می‌شود که 12 روز دوام می‌آورد، مدل 42 میلی‌متری از یک سلول 305 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و ادعای ماندگاری 7 روزه را دارد.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی واچ S2

شیائومی واچ اس ۲ برای مدل ۴۲ میلی‌متری در چین قیمتی معادل 143 دلاری دارد که با بند چرمی به ۱۷۲ دلار خواهد رسید. مدل 46 میلی‌متری دارای برچسب قیمتی معادل 157 دلار بوده و بند چرمی آن را به 186 دلار خواهد رساند.

نظر شما چیست؟ ساعت هوشمند جدید شیائومی را می‌پسندید؟

شیائومی 13 پرو و 13 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین بهبودیافته لایکا رسما معرفی شدند

شیائومی MIUI 14 براساس اندروید 13 با بهینه‌سازی فراوان رسما معرفی شد + گوشی‌های سازگار

شیائومی بادز ۴ با قابلیت حذف نویز فعال در چین رونمایی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)