حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بادز ۴ با قابلیت حذف نویز فعال در چین رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

رویداد بزرگ شیائومی برگزار شد و علاوه بر موبایل‌های پرچمدار سری Xiaomi 13 که همراه با رابط کاربری MIUI 14 این شرکت رونمایی شدند، لوازم جانبی جدیدی هم در سبد محصولات جدید Xiaomi قرار داشت. مثلا شیائومی بادز ۴ با قابلیت حذف نویز فعال در چین رونمایی شده است که با قیمت حدود ۱۰۰ دلاری می‌تواند جالب باشد.

شیائومی بادز ۴

شیائومی Buds 4 دارای طراحی دارد که تا نیمه داخل گوش می‌رود و شبیه AirPods اپل است. این ایربادز جدید سر سیلیکونی ندارد و دارای استاندارد مقاومت دربرابر آب IPX54 هم هست. برش‌هایی برای میکروفون روی هر گوشی وجود دارد. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی ساقه هدفون کنترل کنند.

شیائومی بادز ۴

شیائومی بادز ۴

از نظر صوتی Xiaomi Buds 4 به درایور دینامیک مغناطیسی دوگانه گرافن مجهز شده است. قابلیت حذف هوشمند نویز فعال، صدای فضایی 360 درجه و حالت شفافیت را هم دارد.

بادز ۴ شیائومی دارای گواهینامه بی سیم صوتی Hi-Res و LHDC 5.0 برای کیفیت صدای در کلاس CD است. سه میکروفون داخلی به همراه کاهش نویز برای کیفیت واضح در تماس وجود دارد و قادر به حذف صدای باد هم هست.

شیائومی Buds 4 با یک کیس شارژر به شکل سنگریزه و با طراحی دو رنگ عرضه می شود که قسمت بالایی آن دارای روکش براق و نیمه پایینی دارای حس پلاستیکی است.

این قاب یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی داشته و هر گوشی از یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. بادز ۴ شیائومی با این ترکیب می‌تواند 6 ساعت پخش موسیقی و 30 ساعت عمر باتری کل را ارائه می دهد. خوب این که آن را می توان به طور همزمان به دو دستگاه متصل کرد.

قیمت شیائومی بادز ۴

شیائومی Buds 4 دارای برچسب قیمتی حدود 100 دلار است. توجه داشته باشید که این قیمت برای بازار چین اعلام شده و شاید بازار جهانی متفاوت باشد. تنوع رنگ بین ۳ انتخاب سفید، خاکستری و سبز وجود دارد.

نظر شما درباره ایربادز جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)