حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سال ۲۰۲۳ شاید آخرین سالی باشد که سری گلکسی S جذابیت دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اکثر طرفداران سامسونگ سری گلکسی S را دوست دارند، اما ممکن است زمانی فرا برسد که این مجموعه نمادین جای خود را به گوشی‌های تاشو بدهند. این زمان ممکن است تا پایان سال 2023 و پس از رونمایی از روی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 توسط سامسونگ باشد. به این ترتیب سال ۲۰۲۳ شاید آخرین سالی باشد که سری گلکسی S جذابیت دارد.

سری گلکسی S کم کم به حاشیه می‌رود؟

سامسونگ دیسپلی حدود یک دهه است که روی فناوری صفحه نمایش تاشو کار کرده است. Samsung Electronics طی چند سال گذشته خط تولید Galaxy Z Fold و Z Flip را بهبود بخشیده تا مفهوم تاشو را وارد جریان اصلی محصولات کند. این شرکت انتظار دارد که فروش گوشی‌های تاشو سال به سال افزایش یابد.

به ناچار و با توجه به تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو، ممکن است زمانی فرا برسد که سری گلکسی S دیگر پرچمدار واقعی این شرکت نباشد. این زمان ممکن است تا پایان سال 2023 فرا برسد.

سری گلکسی S23 ممکن است آخرین عضو جدید معنادار سری گلکسی S باشد

سامسونگ باید قبل از اینکه مرکز توجه را از سری گلکسی اس به گلکسی Z تغییر دهد، برخی چیزها را در مورد تلفن های تاشو خود بهبود بخشد. ابتدا، سامسونگ احتمالاً باید با Galaxy Z Flip به عنوان یک پرچمدار مناسب رفتار کند و ویژگی هایی مانند DeX به آن بدهد.

دوم این که سامسونگ باید دوربین های بهتر و با وضوح بالاتر را به گوشی های تاشو خود اضافه کند و سوم این که سامسونگ باید صفحه نمایش تاشو را بهبود بخشد تا چروک کمتری داشته باشد، کاری که طبق گزارشات این شرکت پیش از عرضه Galaxy Z Flip 5 در سال آینده انجام داده است.

گلکسی زد فلیپ ۵ با ۲ تغییر بزرگ در گوشی‌های تاشو سامسونگ عرضه خواهد شد

برخلاف سایر شرکت‌ها که محصولات تاشو خود را عموما برای نمایش معرفی می‌کنند و فروش خاصی از آن ندارند، در حال حاضر سامسونگ تنها شرکتی است که با تلفن‌های تاشو خود مانند محصولات واقعی خانواده گوشی‌های هوشمند خود رفتار می‌کند.

حتی مشتریان تجاری شروع به علاقه‌مند شدن به فرم‌فکتور تاشو کرده‌اند که در موضوع بسیار مهمی است، زیرا هیچ شرکتی نمی خواهد مشتریان ثابت خود را از دست بدهد. بنابراین اگر برندی وجود داشته باشد که گوشی‌های تاشو را جایگزین گلکسی اس کند، بدون شک آن برند سامسونگ است.

این غول فناوری 14 میلیون گوشی تاشو را در سه سه ماهه اول سال 2022 فروخته است و این چیزی نیست که به آن کم توجهی کنیم. این شرکت پیش‌بینی می‌کند سال آینده 26 میلیون دستگاه گوشی تاشو بفروشد.

همچنین پس از عرضه گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 بهبود یافته در اواخر سال 2023، این گوشی‌های تاشو ممکن است توجه کافی را به خود جلب کنند تا از سال 2024 به بعد جایگزین سری Galaxy S در بالای سبد محصولات این شرکت شوند. در نهایت، این زمان است که مشخص می کند چه اتفاقی می‌افتد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید وقت آن رسیده که پرچمدارهای عادی با پرچمدارهای تاشو جایگزین شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)