حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ زرد گلکسی Z Flip 5 سامسونگ بیست و پنجم مهر معرفی خواهد شد + ویدئو

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

در ماه جولای بود که گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد. این تلفن هوشمند در چهار رنگ سبز نعنایی، گرافیتی، کرم و بنفش قابل تهیه است. این غول فناوری کره ای با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X تأیید کرد که رنگ زرد گلکسی Z Flip 5 در ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد.

فریم نسخه زرد گلکسی Z Flip 5 به رنگ مشکی درآمده است

گلکسی Z Flip 5 سامسونگ با رنگ زرد نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نیمه دوم (پایینی) این تلفن هوشمند دارای رنگ زرد خواهد بود. به نظر می‌رسد که فریم این محصول رنگ مشکی به خود گرفته است. رنگ زرد Galaxy  Z Flip 5 در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) رونمایی می‌شود. سامسونگ یک صفحه «به من اطلاع رسانی کن» را برای مشتریان علاقه‌مند ایجاد کرده است. انتظار می‌رود که قیمت این نسخه جدید زد فلیپ نیز مانند رنگ های دیگر باشد.

رنگ زرد گلکسی زد فلیپ ۵

مطابق با گزارش Gizmochina، گلکسی زد فلیپ ۵ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی تاشو AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر ثانویه نیز با اندازه ۳.۴ اینچی خود دارای پنل sAMOLED بوده و به شکل یک پوشه طراحی شده است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت را داشته و رفرش ریت ۶۰ هرتزی دارد. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند تاشو در فریم کناری و بر روی دکمه پاور تعبیه شده است.

دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی این دستگاه قرار داشته و دوربین سلفی نیز دارای سنسور ۱۰ مگاپیکسلی است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy Z Flip 5 را تأمین می‌کند.‌ گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است. این دستگاه باتری ۳,۷۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رسما معرفی شد

نظر شما درباره رنگ جدید گلکسی زد فلیپ ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی